Gå til innhold

[Løst]FotoVideo = Styr unna!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Derimot vil jeg skryte av Elprice, kjøpte et annet kamera der. Der klarte Posten å rote det bort, men selv om det ikke var Elprice sin feil sendte de meg et gratis ekstra minnekort for at jeg måtte vente :)

Endret av SveinHol
Videoannonse
Annonse
Skrevet

FotoVideo er som de fleste andre seriøse butikker, er du snille med de - er de snille med deg. Det er normal oppførsel blandt de fleste nordmenn.

Mens elprice, elkjøp o.l. kjøper / smører kundene ved, som du sier - ekstra ting.

Det er hvertfall min erfaring.

Skrevet

Der kjenner ikke jeg meg igjen. Jeg har KUN opplevd god service hos FotoVideo når jeg har henvendt meg til dem med spørsmål om diverse ting jeg lurer på. Og de har vært svært raske med å få ordnet opp i feil uansett hva det måtte være.

Høflige og service minded med andre ord. :thumbup:

Skrevet
Kjøpte et SLR kamera her, helt vanlig lagervare- kit med objektiv. Kameraet kom i posten etter en uke, uten objektivet. Så da var jeg like langt....

Etter mye frem og tilbake kom objektivet til slutt, men det tok sin tid. Heller ingen plaster på såret for all ventinga...

Synes nok overskriften din var vel overdrevet, skulle tro de hadde kastet kameraet ditt i bakken eller slikt :)

Jeg har kun positive tilbakemeldinger om FotoVideo, har handlet utstyr der for en del tusenlapper for å si det mildt.

Hva slags kamera kjøpte du der forresten?

Ang. Elprice så har jeg nesten kjøpt vaskemaskin og tørketrommel der, men valgte Lefdal pga at de kunne gi meg mer info om produktet enn Elprice kunne. :)

Andreas

Skrevet

Styre unna FotoVideo fordi at en bruker med 1 innlegg på forumet måtte vente litt på et objektiv uten å nevne om det var en dag, en uke eller en måned.

Skal litt mer til for å skremme meg bort fra en butikk.

Nå har ikke jeg handlet hos FotoVideo, men det høres da ut som en seriøs butikk.

Skrevet

Er det slik at vi skal forlange erstatning hver gang noe tar litt lengere tid enn normalt? Er jo nesten rene amerikanske tilstander her nå. Huff .Det er menneskelig å gjøre feil. Du har fått det du bestilte, selv om FV rota det til i starten. Det viser at FV tar kundene sine seriøst.

Skrevet

Å lage et emne med tittelen "styr unna" fordi en butikk har gjort én enkelt feil blir for dumt. Alle kan gjøre feil, men på enkelte brukere her på forumet, så virker det som de selv tror de er perfekte, og aldri gjør feil selv.

Skrevet

Jeg har handlet der en gang. Et gråfilter. De hadde ikke inne det jeg bestilte, så de ringte meg opp og informerte om at de allikevel ikke fikk det inn med det første. Fikk tilbudt å isteden kjøpe et litt dyrere i en sterkere grad, til den prisen jeg hadde betalt.

Skrevet
Kjøpte et SLR kamera her, helt vanlig lagervare- kit med objektiv. Kameraet kom i posten etter en uke, uten objektivet. Så da var jeg like langt....

Etter mye frem og tilbake kom objektivet til slutt, men det tok sin tid. Heller ingen plaster på såret for all ventinga...

Så om peppes glemmer hvitløksausen så er det OMG! STYR UNNA! med en gang der og?

På folkemunne kalles slike som deg sytekopp, så sorry om dette er første gange noen sier rett i ansiktet ditt istedet for bak ryggen din...

Skrevet

Trådstarter SveinHo ble medlem 20 minutter før han postet sitt aller første innlegg, starten på denne tråden!

Uansett, slik kategorisk nedrakking på en fotobutikk på så tynt grunnlag, klarer ikke jeg å ta seriøst.

Skrevet

Det er litt moro med sånne tråder også. Som regel har trådstarter et litt skjevt syn på hvordan ting skal være, så startes en negativ tråd.. Og resultatet er at flere andre kunder kommer med positive opplevelser om samme selskap, og tråden dreier fra å være en negativ tråd til å være en tråd som vitner om en butikk med særdeles fornøyde kunder..

Til trådstarter har jeg bare spørsmålet om hvorfor ikke angreretten ble benyttet, ved netthandel har man jo gode rettigheter på tilbakelevering.

Skrevet
FotoVideo er som de fleste andre seriøse butikker, er du snille med de - er de snille med deg. Det er normal oppførsel blandt de fleste nordmenn.

Mens elprice, elkjøp o.l. kjøper / smører kundene ved, som du sier - ekstra ting.

Det er hvertfall min erfaring.

Hallo! Vi bor forhåpentligvis ikke på Cuba! Må jeg være SNILL mot en butikk for å få den servicen jeg har krav på - det er faktisk takket være meg (dvs. kundene) de ansatte har sin jobb og får sin lønn. Vanlig folkeskikk - selvfølgelig, men at jeg skal være snill mot en butikkansatt for å få lov til å handle... Ta av nisselua!

Skrevet
Hallo! Vi bor forhåpentligvis ikke på Cuba! Må jeg være SNILL mot en butikk for å få den servicen jeg har krav på - det er faktisk takket være meg (dvs. kundene) de ansatte har sin jobb og får sin lønn. Vanlig folkeskikk - selvfølgelig, men at jeg skal være snill mot en butikkansatt for å få lov til å handle... Ta av nisselua!

Eh ja, det kalles alminnelig folkeskikk. Du MÅ ingenting men jeg anbefaler deg å prøve det ut.

Er du vennlig og hyggelig er det stor sjangs for at du ikke bare får den servicen du har krav på men også litt i tillegg.

Skrevet

de ansatte i butikken er mennesker også.

hva gjør du om du senere blir kjent med vedkommende i andre sosiale sammenhenger? er drittsekk bare fordi vedkommende jobber i butikk?

Skrevet
de ansatte i butikken er mennesker også.

hva gjør du om du senere blir kjent med vedkommende i andre sosiale sammenhenger? er drittsekk bare fordi vedkommende jobber i butikk?

Forskjellige jobber innebærer forskjellige "roller". En ansatt på sosialkontor tåler litt mer kjeft av sine klienter enn han ellers ville tålt i en "privat" sammenheng. Det er en del av jobben. Dette grunnleggende prinsippet er dessverre altfor lite utbredt i den norske servicenæringen.

Skrevet

merkelig.

i min arbeidsbeskrivelse står det ingenting om at det er en del av jobben min å være mål for alle drittsekker i byen. jeg har jobbet i servicebransjen i 12 år nå, og jeg har selvfølgelig sett nok av mennesker med din holdning. det skal også sies at den beste servicen har jeg gitt til de som setter pris på den. er folk frekke/drittsekker/idioter, er det bare å bli ferdig med handelen for å komme seg videre til noen som faktisk setter pris på den innsatesn som blir gjort for dem.

folk som mener at butikkansatte kun er til for å tråkke på er det verste jeg vet.

jeg har iallefall ingen av/på bryter for min mennesklighet, og om du kommer innom min butikk med den holdningen, kommer mennesket i meg straks til å behandle deg som du fortjener.

noen andre butikkansatte som er enige med meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...