Gå til innhold

Den Store Street Fighter IV Tråden


Vault

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.capcom-unity.com/s-kill/blog/20...ip_mode_update_

Last, but most certainly not least, disconnecters, aka pullers, aka ragequitters, your days are numbered: If you disconnect during a match, the system will also dock you your progress in the tournament, so pullers will never be able to advance into the higher ranks of tournaments. What’s even more fun is that the system also happily displays your disconnect percentage, so if you've got a bad habit, it's right there for everyone to see.

 

DIE! Som Akuma ville ha sagt det :!:

Lenke til kommentar

Jepp, var stas. Men ikke helt som jeg forestilte meg. Forestilte meg noe mer a la SF2THD-turneringer.

 

Det er veldig mange gode spillere på de nederste divisjonene nå, så motstanden for divisjonene er ikke reelt ennå, så tar en pause i spillinga til ting for stabilisert seg. Er btw på 3G-B nå, hva er folkens på?

Lenke til kommentar

Hei hei!

 

Er det noen som vet om noen street fighter IV turneringer som skal arrangeres i Norge? Helst Oslo.. Eller er det veldig lite med turneringer i Norge?

 

Er det forresten noen som vet om et sted jeg kan få tak i en god fighting stick til xbox 360 til en rimelig penge?

Lenke til kommentar

Hei, Round1Ko.com har tidligere i år hatt sf4 event like etter launch av sf4. Klipp og info finner du på siden deres. Kan hende det blir ny omgang til sommern, vi får se. Ellers bruker Ranking battle norway folka å hoste div. spill som Tekken, sf og guilty gear. Du kan finne info om dem på facebook eller spørre i forumet til round1ko.

 

Spaceworld hadde en veldig god stick, men ser ut som de er utsolgt. Fant den forøvrig her.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tilfeldigvis så jeg bumpen din holdbrillan, og tenkte: SFIV, lenge siden!

 

Slutta å spille pga. manglende utfordringer og morro jeg fikk ut av online delen, med tanke på alle KEN'ene der ute -.-

 

Men hvis det blir stor nok interesse tenker jeg vi kan ha en liten turnering eller noe, hadde det vært noe?

Endret av Vault
Lenke til kommentar

Satset mindre på realisme og mer på ha det gøy. Elektriske grønne menn som bor i jungelen og sumobrytere med 6pack som hopper 5 meter høyt.

 

I stede for at du får en liste på 4 sider med hvilke combos du har, så får du utdelt 3-4 special moves og normal attacks, så lager du combos selv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Et spørsmål (i tilfelle noen har erfaringen):

 

Jeg har hele livet spilt street fighter-spillene med gamepad, og er blitt relativt god med denne. Men nå føler jeg at jeg har nådd et tak, hvor jeg kommer til kort mot de som spiller med fightstick. Jeg legger veldig godt merke til fotarbeidet til de med fightstick, det går utrolig mye raskere enn mitt, så nå vil jeg òg ha fightstick :p

 

Hvis man aldri har spilt med fightstick før, hvor lang tid (dager/spilletid/kamper/whatev) tar det før man vil føle seg på et lignende nivå man en gang var med gamepad? ...noen som kan svare på dette? :)

Lenke til kommentar

Kom nettopp til G1. Hadde 15003 GP og møtte en Balrog med ca. 25000.

Jeg vinner:

 

BLAST THE FOOL: go back to G2 you fucking spammer

 

Jeg: play to win, noob ;)

 

BLAST THE FOOL: shut up ur not amusing

 

Jeg: u gonna cry?

 

BLAST THE FOOL: y wood i cry pissed with players like u

 

Jeg: pissed with players who r better than u?

 

BLAST THE FOOL: feel sry 4 u koz u aint gettin nowhere playin like dat blocked

 

 

Han ypper til verbal kamp, men det er han som ender opp med å blokke meg. Stakkars :D

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...