Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hva mener du en body kit bør koste ?


kreo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva mener du en body kit ( frontfanger, sideskjørter og bakfanger ) bør koste ?

 

Jeg mener at seriøse bedrifter bør benytte seg av vanlige reklame- og markedsundersøkelseskanaler og ikke prøve å pakke inn reklamen sin på et gratis forum der nettopp reklame er forbudt.

Men så er ikke miga noen seriøs bedrift da. Ikke br-registrert engang :!:

Lenke til kommentar
hva mener du en body kit ( frontfanger, sideskjørter og bakfanger ) bør koste ?

 

Jeg mener at seriøse bedrifter bør benytte seg av vanlige reklame- og markedsundersøkelseskanaler og ikke prøve å pakke inn reklamen sin på et gratis forum der nettopp reklame er forbudt.

Men så er ikke miga noen seriøs bedrift da. Ikke br-registrert engang :!:

miga er en polsk bedrift og på vilken måte er dette her en reklame ??

Lenke til kommentar
Hva definerer du som body kit? Framfanger, sideskjørt, bakfanger og vinge?

Mellom ti og femten tusen er en grei pris, men passform må være god.

takker for innlegg, vi driver med dette her i 10 år no, men det er først no vi har gått igang i Skandinavia. det er ganske greit å vite hvor stor intresse det er for dette i Norge. Passformen er bra og dette er glassfiber.

 

vi har noen fangere som trenger tilpassing, men desse er selfølgli litt billigere

 

med body kit mener jeg frontfanger, sideskjørter og bakfanger

Lenke til kommentar
Kommer ann på bilen, helst bør man få penger for å kjøre med det på alt utenom gatebiler

 

du mener vel banebiler? som f.eks dtcc

DTCC_Group_08.jpg

der har de det for aerodynamikk og skjermbreddere for å få på større hjul. REKLAMEN får de penger for.

mener faktisk vanlige biler som f.ex opel omega b eller gammel kadett, men og nyere biler som nissan 350Z. styling er for folk som gidder ikke å kjøre med en bil som har samme utseende som milioner av andre like biler som har vert massprodusert. Greien er at en senka e46 med body kit og 19" felger ser mye bedre ut enn orginalen som ruller ut fra fabrikken. dette er jo selvfølgli efter smak og bahag og alle har jo egne meninger om det, enn så lenge ser det ut som at det er ganske stor interresse for dette i Norge og... for bare noen år siden har dem fleste importert ifra USA, er vel ganske greit at ha mere tilgang til slikt her i landet no. slik at en slipper å betale 6000 kr bare i frakt :)

er no en del aktører i Norge no, og det er jo greit å ha litt å velge mellom .. i tillegg så syns jeg at styling vekker oppsikt og trekker damer :D

derfor er folk villige å betale for slikt

Lenke til kommentar

Prisen må jo gjennspeile passformen uten ta du blir ruinert av å kjøpe delene!

 

Personlig syns jeg ikke at ett komplett sett burde komme på stort over 10.000, men burde ikke være mer enn 2-4 timer med tilpassning på de. Surt å bruke mye penger på noen deler som ser ut som om de er laget til en helt annen modell!

Lenke til kommentar
Prisen må jo gjennspeile passformen uten ta du blir ruinert av å kjøpe delene!

 

Personlig syns jeg ikke at ett komplett sett burde komme på stort over 10.000, men burde ikke være mer enn 2-4 timer med tilpassning på de. Surt å bruke mye penger på noen deler som ser ut som om de er laget til en helt annen modell!

helt enig, men 10 tusen ville vert å tøye grensene kraftig for en slik kit. jeg vil ikke si så mye om pris her for å unngå å bli anklaget for annonsering, men 10 tusen er ganske mye generellt for glassfiber

Lenke til kommentar
Kommer ann på bilen, helst bør man få penger for å kjøre med det på alt utenom gatebiler

 

du mener vel banebiler? som f.eks dtcc

DTCC_Group_08.jpg

der har de det for aerodynamikk og skjermbreddere for å få på større hjul. REKLAMEN får de penger for.

mener faktisk vanlige biler som f.ex opel omega b eller gammel kadett, men og nyere biler som nissan 350Z. styling er for folk som gidder ikke å kjøre med en bil som har samme utseende som milioner av andre like biler som har vert massprodusert. Greien er at en senka e46 med body kit og 19" felger ser mye bedre ut enn orginalen som ruller ut fra fabrikken. dette er jo selvfølgli efter smak og bahag og alle har jo egne meninger om det, enn så lenge ser det ut som at det er ganske stor interresse for dette i Norge og... for bare noen år siden har dem fleste importert ifra USA, er vel ganske greit at ha mere tilgang til slikt her i landet no. slik at en slipper å betale 6000 kr bare i frakt :)

er no en del aktører i Norge no, og det er jo greit å ha litt å velge mellom .. i tillegg så syns jeg at styling vekker oppsikt og trekker damer :D

derfor er folk villige å betale for slikt

 

les hva han skrev en gang til så skjønner ud hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Kommer ann på bilen, helst bør man få penger for å kjøre med det på alt utenom gatebiler
du mener vel banebiler? som f.eks dtcc

der har de det for aerodynamikk og skjermbreddere for å få på større hjul. REKLAMEN får de penger for.

http://no.wikipedia.org/wiki/Gatebil

 

Passa ikke helt med min definisjon, men strøkne, gjennomførte biler med en motor som matcher stylinga. Gjerne fresht lakkert også :)

 

Veldig latterlig å se en gamle 1,4l rustholder med body-kit og neon, hvor eieren tror han er kongen

Lenke til kommentar
hva mener du en body kit ( frontfanger, sideskjørter og bakfanger ) bør koste ?

 

Jeg mener at seriøse bedrifter bør benytte seg av vanlige reklame- og markedsundersøkelseskanaler og ikke prøve å pakke inn reklamen sin på et gratis forum der nettopp reklame er forbudt.

Men så er ikke miga noen seriøs bedrift da. Ikke br-registrert engang :!:

miga er en polsk bedrift og på vilken måte er dette her en reklame ??

 

Jeg skriver ikke direkte at akkurat denne tråden er reklame, men en gjenganger i alle dine innlegg er at du benytter enhver anledning til å nevne / linke akkurat din butikk. Videre driver du med amatørmessige markedsundersøkelser i denne tråden.

Lenke til kommentar
miga er en polsk bedrift og på vilken måte er dette her en reklame ??
Microsoft er en amerikansk bedrift, så på hvilken måte er dems reklame reklame? :roll:

 

Om dere vil selge til norske kunder via Norge trenger dere å registrere dere som bedrift i brønnøysundregisteret, samt betale mva.

 

Nåja, det er vel ikke noe krav at du trenger en norsk avdeling for å kunne selge varer til norske kunder.

Lenke til kommentar
Nåja, det er vel ikke noe krav at du trenger en norsk avdeling for å kunne selge varer til norske kunder.

Via Norge så. Tror ikke så mange er gira på å kjøpe bodykit som sendes fra polen :p

 

Hvorfor ikke egentlig? Så lenge du får det du skal ha er det jo ett fett om det kommer fra Polen eller fra Finnmarksvidda. Det er vel heller eventuelle betalingsbetingelser som heller skaper bekymring - jeg hadde aldri forhåndsbetalt noe som skulle blitt sendt fra Polen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...