Gå til innhold

Konkurranse: Navnekonkurransen er avsluttet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at BA bruker "SpillBAr", så kan vel ikke dere bruke det? Av de andre alternativene der ville jeg valgt Aspill.no. Det passer best sammen med Amobil og Akam.

Skrevet

Gratulerer til vinneren - håper virkelig det var velfortjent, for gudene skal vite at denne konkurransen har vært offer for mye skittent spill.

Gleder meg til vi endelig får et navn på plass, /hvaskaljeghete vinner ingen pris for praktikabilitet i min bok :)

Skrevet
I og med at BA bruker "SpillBAr", så kan vel ikke dere bruke det? Av de andre alternativene der ville jeg valgt Aspill.no. Det passer best sammen med Amobil og Akam.

Hva står egentlig den A-en for?

Skrevet

Kongkake har rett, gitt.

http://spillbar.bergen360.no

Så dere kan vel ikke kalle siden for det? Det blir jo som om noen andre gir ut en avis som heter VG eller Aftenposten eller Dagbladet?

Personlig er jeg lettet over at det derfor ikke kan bli spillbar. Hva betyr det forøvrig? At noe er spillbart? Eller er det en bar man spiller darts i eller no?

Med 8000 forslag skulle man tro det var noe vesentlig mer kreativt der ute?

Skrevet (endret)

Så selv om konkurransen er over så har dere enda ikke funnet et navn? :wee:

Synes fortsatt dere burde gå for SpillJournalen, klinger bra.

Endret av Bruktbilen
Skrevet

Hva står egentlig den A-en for?

A er fra BA, som i BergensAvisen ;)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...