Gå til innhold

BD300 får Youtube-streaming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ironisk nok er det slike tjenester som kommer til å ta lufta ut av bluray om noen år. Youtube er bare en av veldig mange tilbydere av videoer/filmsnutter og HD-satsingen er nok fortsatt i en tidlig startfase. Om kanskje 5 år tar folk det for gitt at nye platespillere tar bluray, mens egenskaper som nedlasting og streaming av film fra nettet kommer til å være den egenskapen som trekker mest oppmerksomhet.

Skrevet

Skremmende sammenblanding av videokilder. Skal man lansere en Blu-ray spiller så trodde jeg salgsargumentet var sylskarpt bilde og knakanes bra lyd. Så kommer de jaggu med streaming av Youtube-snutter som stiller helt i andre enden av skalaen.

På en måte så blir overgangen fra Youtube til BD-plata så stor at du aldri vil tilbake. Får håpe det var ideen bak funksjonaliteten..

• 2 uker senere...
Skrevet

Eier selv en LG BD300, men finner ikke ut hvordan jeg oppgraderer firmwaren så jeg kan spille av youtoube videoer

hvordan gjør jeg dette?

mvh MrMartin

Skrevet
Gå hit:

http://no.lgservice.com/

Velg "Device driver". Så velger du "DVD&VIDEO&SET TOP". Så finner du rett nedenfor:

Subject Program Update for BD300 (Ver :BD8.11.480). Der er både instruksjon og selve firmwaren.

takk ;) fikk nå oppdatert firmwaren. men hvordan kan jeg spille av snutter via you tube , ser ingen endringer i menyen?

har sjekket at spilleren står på nett og bd-live står til "permitted"

/Martin

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...