Gå til innhold

Kritikk på fanside (skoleoppg.)


Anbefalte innlegg

I forbindelse med en skoleoppgave har jeg laget et design til en fanside.

 

Er ikke helt ferdig med designet enda, men ønsker kritikk og forslag, spesielt på fargekomposisjon, etc. Føler at alle sidene mine blir for "døde", det er jo i grunn bare blokkelementer med gradients og lignende. Headeren er jeg ikke ferdig med enda.

 

http://sd-guild.com/windir

 

Angående menyen er den svake gradienten den aktive siden, mens den litt mørkere er hoveren.

Endret av JensViking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virket litt død ja. Mye bæsjfarger for å si det sånn :!: Nå er ikke jeg noen webdesigner, men hadde sikkert livet opp hvis du gjorde noe mer uttav den "menybaren" (vet ikke hva jeg skal kalle det). Delt den opp sånn at den ikke gikk over hele skjermen og hatt en litt sprekere design enn ett rektangel på dem? Noe som er relatert til det siden skal handle om (hvis det er mulig?) :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du burde kanskje hatt litt lysare fargar.. Eg syns designet var fint, men det var kanskje litt trist ;-)

 

Du kunne ikkje sett på forskjellege templates feks.? Man får ofte masse inspirasjon fra templates ;-) Tenker ikkje at du skal endre designet, men gjøre noko med fargane :-)

Lenke til kommentar

Bump. Har lagt ut en live preview i førsteposten, om den rendrer feil, si gjerne i fra. slik skal den se ut.

 

Ehm, bæsjefarger faktisk?

 

Lysere farger? Skal leke litt til rundt med fargene, men har fått kritikk fra andre på at de bør være mørkere for å match med bandets profil og lignende. Men takk! Tar gjerne i mot mer kritikk/forslag.

Lenke til kommentar

Synes designet var fint...

 

Men er litt enig i at "bæsje"brunt ikke helt passer...

 

Da ville jeg heller hatt en gradient fra svart til mørk mørk grå... både i menyen og bakgrunnen

 

Teksten i menyen ville jeg gjort ca. 50% grå for å slippe den skrikende hvite fargen på mørk bakgrunn.

Gråfargen ville jeg også latt gått igjen som ramme rundt bilder og tittler.

 

Synes ikke siden nødvendighvis bør være lysere så lenge innholdet er som det er.

 

Ellers så synes jeg designet var fint.

Bortsett fra att noen menylinker ikke virker.. men det vet du sikkert om...

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding begge to :) Nei, det var forsåvidt ikke innhold, har begynt å jobbe med det de to siste dagene. Skal ta det til etteretning GigaFlow, er spesielt enig med at den hvite fargen er litt skrikende. Som nevnt var det jo bare design/layout jeg ville ha kritikk på ettersom det er en skoleoppgave, men jeg takker like så fremt på annet :p

 

Syntes dere jeg bør ha en footer, eller er det unødvendig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...