Gå til innhold

Hvor får jeg den billigste PS3?

superkaisa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her. Står som lenke under PS3-80gigen som kommer øverst når du søker på Playstation 3.

Hvor mye blir det PS3+spill+HDMI-kabel tilbudet med moms og frakt?

Skrevet

Tipper det havner på 3700,- med frakt og moms. Med tanke på at jeg slo til på Street Fighter IV til hundrelappen i samme slengen, så vil jeg si at det er en god deal.

Skrevet
Husk bare at man kan glemme norsk garanti/reklamasjonsrett hvis man bestiller fra utlandet....

Skulle akkurat til å si det samme. Vil si at de par hundrelappene man kanskje sparer ved å bestille fra utlandet er verdt norsk garanti som vanligvis er endel bedre enn i utlandet.

Skrevet (endret)

Jøss, står at jeg får:

PS3 80GB

LittleBigPlanet

Burnout Paradise Ultimate Box

HDMI kabel

for 270 pund!? Altså 2700 kroner.. Stemmer det? :wow: Fy faen, isåfall kjøper jeg!

Endret av Selvin
Skrevet (endret)

Hadde vært konge og ikke fått momspålegg, skal innrømme det :)

Er det noen forskjell på PS3 kjøpt fra England og Norge?

EDIT: Og sjanse for ikke å bli tatt i tollen? Stor?

Endret av Selvin
Skrevet

En kompis av meg bestilte nettopp fra Amazon, og fikk ikke momspålegg på PS3. De sender også pakkene seperat, slik at ikke boksen blir gigantisk.

PS3 i england og Norge bruker samme Soner på Bluray og DVD mener jeg.

Spiller Sonefri uansett.

Skrevet

Er fristende, veldig fristende. Hvor mye avgift må man regne med om man blir tatt i tollen? Er surt å bli tatt om det er avgifter på 1000 kroner...

Skrevet

Blir du tatt, så er det alt eller ingenting.

Altså 25% av verdien på pakken. Da vil tollvesenet anslå en verdi. Hvis de tar feil, og du har betalt mindre, så må du vise frem kvittering.

Skrevet (endret)

Tilbudet er jo knallbra. Men er det noe som hindrer meg i å kjøpe så er det frykten for å bli tatt i tollen.

Hva syns dere?

Endret av Selvin
Skrevet

Det er billigere uansett, jeg har bestilt. UPS som leverer, og UPS som sendte meg tollen sist etter to uker. Du får nok 25 % uansett mao.

HDMI-kabelen kommer ikke før i mars (eller var det april), den er utsolgt.

Skrevet (endret)

Jeg bestilte jeg, var så godt tilbud :)

HDMI-kabelen er ikke så viktig, jeg har allerede to, så det blir ikke noe problem. Jeg gleder meg, har hatt PS3 før, men den ble solgt; så nå er jeg klar for å restore min mye brukte account :)

EDIT: Står forresten at kabelen er In Stock, så vi får se.

Endret av Selvin
Skrevet

Litt irriterende med to pakker etter som de legger vel til et tillegg på hundre kroner uansett.

MEN, fikk PS3en i dag - måtte bare skaffe meg overgang til strømuttaket, og den sviver STILLE!! Lover veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...