Gå til innhold

Naxx 10 vs 25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Originalt tror jeg meningen var at man skulle ha forskjellig 10- og 25-man progress.

25-man er lettere enn 10-man nå. Forskjellen er at det er vanskeligere å få tak i 25 noenlunde greie folk.

I 10-mann skal det ikke mer enn 1 dårlig healer til for at alt går skeis.

Tja. Vi kjørte nax 10 man i guilden med en healer ^^

si meg hvoranda man tar bossene som krever flere healers fysisk da ?

syntes 4 horsmen var stress nokk på 10 men 2 healere , springe fram og bak hele tia .

Skrevet
Originalt tror jeg meningen var at man skulle ha forskjellig 10- og 25-man progress.

25-man er lettere enn 10-man nå. Forskjellen er at det er vanskeligere å få tak i 25 noenlunde greie folk.

I 10-mann skal det ikke mer enn 1 dårlig healer til for at alt går skeis.

Tja. Vi kjørte nax 10 man i guilden med en healer ^^

si meg hvoranda man tar bossene som krever flere healers fysisk da ?

syntes 4 horsmen var stress nokk på 10 men 2 healere , springe fram og bak hele tia .

på 4hm bruker man fint en spriest eller retridin som healer.

Skrevet (endret)

Tviler litt på at noen clearer naxx10 med en healer. Og ja, offhealers er også healere. Hvis det ikke er det så skal vi jaggu cleare naxxramas uten tanks :p

Grobbulus er free loot i naxx25, og en av de vanskeligere encounterne i naxx10. Patchwerk er nesten omvendt :p

Endret av KAS
Skrevet

La oss si at det er 2 huntere som gjør jobben der bak, dem kan klare seg ganske lenge uten heals ved hjelp av pet, kanskje HS og pot!

Eneste healeren står stille og rolig på platformen og healer begge front sidene, hest 1 blir fort nuked ned så da gjenstår det bare 1 hest foran så, det er mulighet at det går men tviler at dem har gjort det.

off-healer = healer, så... solo healed har man ikke.

Skrevet

Jeg sliter med å se hvordan Thaddius blir solo heala i starten. Ellers er det mulig solo heale.

Men jeg ser ikke på shadowpriests eller ret palas som offhealere selv om de healer litt. En offhealer er en healingspecca klasse som har som oppgave å heale.

Skrevet
Tviler litt på at noen clearer naxx10 med en healer. Og ja, offhealers er også healere. Hvis det ikke er det så skal vi jaggu cleare naxxramas uten tanks :p

Grobbulus er free loot i naxx25, og en av de vanskeligere encounterne i naxx10. Patchwerk er nesten omvendt :p

ahhahahahahahahhhhahaaaahahahaaahahahhaaaah

Skrevet
Jeg sliter med å se hvordan Thaddius blir solo heala i starten.

Tanksa blir jo hevet frem og tilbake da, så hvis en greier å overleve mens han er borte så kan han bli heala opp når han kommer tilbake til deg :p Warrior tanks med max mitigation tenker jeg ?

Høres ut som en ting jeg ikke har lyst til å prøve selv, men er veldig interessert i å høre hvordan gikk :D

Skrevet

Huffda, Grendel?

Skrevet (endret)

Skal innrømme at jeg ikke har kjørt Naxx 10 der ALLE har fullt T7.5, så kanskje man clearer Naxx 10 med 1 healer da, men jeg tviler. En "normal" gruppe clearer ikke Naxx med en healer, ferdig med det.

Endret av Maverick2002
Skrevet

Huffda, Grendel?

Ser ikke ut som ikke Grendel vet forskjell på "vanskeligere" og "vanskelig"

Skrevet

Quoter noen comments fra wowhead (som er rata opp)

"This boss is insanely difficult on 10-man. "

"This is quite possibly the most difficult boss in the zone on the 10 man version. Certainly higher than Kel or Sapph, though with lower gear reqs."

"Ironic that Grobbulus is now considered one of the hardest bosses in Naxx, when in classical Naxx at level 60 he was considered one of the easiest."

Lav gear requirement, men mange som må gjøre mye bevegelse, gjør at folk som ikke har så god gruppekoordinasjon sliter lenge på grobbulus. De som derimot gjørde naxx40 og sunwell burde klare å få han ned på en nydinga level 80. Det gjør dog ikke grobbulus til en av de lettere bossene i naxx normal

I guilden min har vi en tendens til å wipe en gang eller to på grobbulus og sapphiron i normal. Resten er som regel a walk in the park. Selvsagt unødvendige wipes, men slike ting skjer, og de ser ut til å skje oftere på disse to bossene enn på noen av de andre. Ting er visst ikke enkelt når dps må begynne å bevege seg og ikke kan stå og nuke fra 100 til 0 :p

Skrevet (endret)

Den kan vris på hodet. Dere er dårlige fordi dere syntes andre bosser er vanskeligere enn grobbulus.

Edit: Altså poenget er - finn gjerne noen kilder som underbygger det du sier. At en boss er "enklere" enn de andre fordi "det er bare å flytte seg" kan sier om så og si alle bossene i naxxramas. Ja, beveger man seg riktig så ER de fleste bossene simple.

Endret av KAS
Skrevet
Den kan vris på hodet. Dere er dårlige fordi dere syntes andre bosser er vanskeligere enn grobbulus.

Må si meg enig. Vi clearer Spider og Plaguewing uten wipes på et øyeblikk. Patchwerk går lett som bare det, men når vi kommer til Grobbulus starter virkelig utfordringen.

Jeg har lest utallige poster i diverse forums der majoriteten mener at Grobbulus er en av de vanskeligste fightene i hele Naxx.

Skrevet

Sier kanskje sitt om generelle standaren på Wotlk-content for tiden. Vet jeg høres elitist ut, men det encounteret er walk in the park i forhold til 97% av TBC-content og nesten alt wotlk content.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...