Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sendte mail til Samsung igår,her er svaret:

 

Hei

 

Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic.

 

We have no information when a new opdate will come for this model.

 

Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer:

815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00.

Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no.

 

Med vennlig hilsen

XXXXXXXXX

Samsung Electonics Nordic

Jeg sendte en epost til Samsung Nordic selv for noen måneder tilbake og fikk omtrent samme svar tilbake. De sa i midlertid at de skulle sende beskjed videre til sine utviklere.

Lenke til kommentar
Hva er letteste metode for å få fram "tallskjerm" når man ringer f.eks kontofon eller lignende tjenester som krever at man taster nummer?

 

Når du har fått svar på tlf så må du trykke inn den låse/åpne-knappen på siden så kommer det opp valg. "oppringing" skal du trykke på da. Tror det er den eneste måten å gjøre det på.

 

Laste opp bilder til Facebook? Velger jeg opplasting får jeg ikke opp noen valg i det hele tatt.. Noe jeg må gjøre først?

Lenke til kommentar

Da har jeg snakket med Cecilie hos Samsung Norge. Ringte henne etter å ha fått samme intetsigende svar som en har lagt inn noen innlegg lenger opp. Forklarte henne at tlf var full av småfeil og "truet" med å opprette en facebook gruppe for å få flest mulig i Norge til å kreve ny firmware eller pengene tilbake. Etter mye frem og tilbake fikk jeg overtalt henne til å kontakte Korea. (hvor firmware blir laget i følge henne) og gi meg en oppdatering pr mail. Det lovet hun å gjøre, så da får vi vel bare vente å se. Kommer til å legge inn svaret jeg får her med en gang jeg får det. (om jeg får det. Ellers ringer jeg henne igjen)

Lenke til kommentar
Da har jeg snakket med Cecilie hos Samsung Norge. Ringte henne etter å ha fått samme intetsigende svar som en har lagt inn noen innlegg lenger opp. Forklarte henne at tlf var full av småfeil og "truet" med å opprette en facebook gruppe for å få flest mulig i Norge til å kreve ny firmware eller pengene tilbake. Etter mye frem og tilbake fikk jeg overtalt henne til å kontakte Korea. (hvor firmware blir laget i følge henne) og gi meg en oppdatering pr mail. Det lovet hun å gjøre, så da får vi vel bare vente å se. Kommer til å legge inn svaret jeg får her med en gang jeg får det. (om jeg får det. Ellers ringer jeg henne igjen)

 

Utmerket!!

 

 

 

 

 

Jeg får snart ny telefon etter at jeg leverte inn min til service. Jeg er spent å se om den inneholder ny firmware ettersom jeg har hørt at senere utgaver av denne mobiltelefonen har en nyere firmware.

Lenke til kommentar
Hva er deres erfaringer med batterilevetid?

 

Jeg føler jeg ikke kan bruke telefonen i mere enn ett døgn!

Den skulle jo lissom holde ut minst 3 dager! :thumbdown:

 

Det er en bug ved telefonen som gjør at batteriet tappes etter at du har hatt den koblet til dataen. Hver gang du har koblet mobilen til dataen, og så koblet den fra igjen, må du restarte mobilen. Det er et program som ikke lukker seg og som dermed tapper mobilen for batteri. Eneste måten å lukke det på er som sagt å restarte mobilen. Denne bugen er fikset i nyere firmwares men de får vi jo ingen av her i norge...

omg takk at du sa det.. Begynnte å lure om jeg fikk ett defekt batteri ellerno.. Fra nå av skal den lades via laderen i veggen! :thumbup:

Lenke til kommentar

God aften!

 

Jeg har da kjøpt Samsung Omnia HD og er så fornøyd som man får det. Nydelig skjerm, meget bra mp3-spiller(5.1 channel funksjonen lyder bra) og får bra oppmerksomhet når man shower off(no homo)

Her kommer problemet. Jeg bruker Macbook, og slik jeg har skjønnt det så fungerer ikke pc studio på mac. Overføring av musikk har jeg fått til, samme med filmer, men for eksempel de nyeste oppdateringene skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få inn. kjøpte den fra pixmania med engelsk tekst noe som fungerer, men er litt irriterende. Forsøkte så å laste ned en rar-fil for å endre språk, men grunnet manglende datakunnskaper skjønner jeg ikke hvordan jeg skal bruke unrar for å så legge filene over så jeg får byttet språk.

 

Lurer egentlig på om det var noen Omnia HD brukere med mac som hadde noen råd/tips til hvordan jeg kan oppdatere mobilen. Hjelp gir pluss i credsboken min;)

 

MVH Håkon

Lenke til kommentar
Svarene jeg har fått fra samsung var også undertegnet Cecillie..Den dama roter fælt..hehe.Jeg ga opp til slutt.

 

 

Det kommer ikke jeg til å gjøre! Kommer til å plage henne helt til jeg får et svar!

Om jeg så skal ringe sjefen hennes. Å kalle det de driver med der inne support er jo på grensen til løgn. Forstod raskt hva slags support de tilbyr. Snakk litt med kunden, bli kvitt han, neste tlf.

 

Var bare fjas på henne om at de i kunne noe for det o.s.v. Da sa at da får du ringe sjefen i Korea om så er. Eller få noen andre over deg til å gjøre det. Hun lovet i alle fal og sjekke opp saken litt mer og gi meg tilbakemelding...

Lenke til kommentar

Dette gjelder vel bare firmware F4 og ikke F7..feilen skal være rettet nå..

 

 

Hva er deres erfaringer med batterilevetid?

 

Jeg føler jeg ikke kan bruke telefonen i mere enn ett døgn!

Den skulle jo lissom holde ut minst 3 dager! :thumbdown:

 

Det er en bug ved telefonen som gjør at batteriet tappes etter at du har hatt den koblet til dataen. Hver gang du har koblet mobilen til dataen, og så koblet den fra igjen, må du restarte mobilen. Det er et program som ikke lukker seg og som dermed tapper mobilen for batteri. Eneste måten å lukke det på er som sagt å restarte mobilen. Denne bugen er fikset i nyere firmwares men de får vi jo ingen av her i norge...

omg takk at du sa det.. Begynnte å lure om jeg fikk ett defekt batteri ellerno.. Fra nå av skal den lades via laderen i veggen! :thumbup:

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar
Svarene jeg har fått fra samsung var også undertegnet Cecillie..Den dama roter fælt..hehe.Jeg ga opp til slutt.

 

 

Det kommer ikke jeg til å gjøre! Kommer til å plage henne helt til jeg får et svar!

Om jeg så skal ringe sjefen hennes. Å kalle det de driver med der inne support er jo på grensen til løgn. Forstod raskt hva slags support de tilbyr. Snakk litt med kunden, bli kvitt han, neste tlf.

 

Var bare fjas på henne om at de i kunne noe for det o.s.v. Da sa at da får du ringe sjefen i Korea om så er. Eller få noen andre over deg til å gjøre det. Hun lovet i alle fal og sjekke opp saken litt mer og gi meg tilbakemelding...

Da er vi tre... har snakket med dem jeg også, spurt når det foreligger ny firmware, det kunne hun/han som jeg snakket med ikke svare på. "det kommer når det kommer..." javel, i morgen, om et halvt år...når? "vi vet ikke...som sagt det kommer når det kommer".

 

Jeg håper jeg slipper å legge inn IG4 etc. som nevnt tidligere i tråden, men ser ikke bra ut...og BTW - firmware lager de ettersigende i europa...ikke korea...humre humre, jada...de har full kontroll på samsung support!:)

Lenke til kommentar

Hun har ikke peiling på hva hun snakker om..Når skulle hun liksom gi tilbakemelding?Det er lov å håpe men jeg tviler på at hun kan gjøre noe.

 

Svarene jeg har fått fra samsung var også undertegnet Cecillie..Den dama roter fælt..hehe.Jeg ga opp til slutt.

 

 

Det kommer ikke jeg til å gjøre! Kommer til å plage henne helt til jeg får et svar!

Om jeg så skal ringe sjefen hennes. Å kalle det de driver med der inne support er jo på grensen til løgn. Forstod raskt hva slags support de tilbyr. Snakk litt med kunden, bli kvitt han, neste tlf.

 

Var bare fjas på henne om at de i kunne noe for det o.s.v. Da sa at da får du ringe sjefen i Korea om så er. Eller få noen andre over deg til å gjøre det. Hun lovet i alle fal og sjekke opp saken litt mer og gi meg tilbakemelding...

Lenke til kommentar
Hun har ikke peiling på hva hun snakker om..Når skulle hun liksom gi tilbakemelding?Det er lov å håpe men jeg tviler på at hun kan gjøre noe.

 

Svarene jeg har fått fra samsung var også undertegnet Cecillie..Den dama roter fælt..hehe.Jeg ga opp til slutt.

 

 

Det kommer ikke jeg til å gjøre! Kommer til å plage henne helt til jeg får et svar!

Om jeg så skal ringe sjefen hennes. Å kalle det de driver med der inne support er jo på grensen til løgn. Forstod raskt hva slags support de tilbyr. Snakk litt med kunden, bli kvitt han, neste tlf.

 

Var bare fjas på henne om at de i kunne noe for det o.s.v. Da sa at da får du ringe sjefen i Korea om så er. Eller få noen andre over deg til å gjøre det. Hun lovet i alle fal og sjekke opp saken litt mer og gi meg tilbakemelding...

 

I løpet av noen dager, så da får vi se...

Om ikke kan jo alle her ringe dem og spørre to-tre ganger om dagen til vi får ett fornuftig svar :)

Endret av Tropetor
Lenke til kommentar
Da har jeg snakket med Cecilie hos Samsung Norge. Ringte henne etter å ha fått samme intetsigende svar som en har lagt inn noen innlegg lenger opp. Forklarte henne at tlf var full av småfeil og "truet" med å opprette en facebook gruppe for å få flest mulig i Norge til å kreve ny firmware eller pengene tilbake. Etter mye frem og tilbake fikk jeg overtalt henne til å kontakte Korea. (hvor firmware blir laget i følge henne) og gi meg en oppdatering pr mail. Det lovet hun å gjøre, så da får vi vel bare vente å se. Kommer til å legge inn svaret jeg får her med en gang jeg får det. (om jeg får det. Ellers ringer jeg henne igjen)

 

Var faktisk Cecilie eg fikk mailen fra.Og sendte en ny mail der eg forlangte ett svar.

Endret av nerokid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...