Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppgraderte til ZXIG4 i dag tidlig, og la tilbake sikkerhetskopi fra før jeg oppgraderte som til min store overraskelse gikk nesten smertefritt. Kun programmene som jeg selv har signert måtte reinstalleres (Free-iSMS o.l.).

 

Telefonen virker kjappere og endelig fungerer Opera Mini 4.2 uten å bli gjørmetreg etter litt surfing. Alt i alt er jeg veldig fornøyd.

 

Har ikke testet kameraet enda, er spent på forbedringene i lyd og video.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Er det noen som i det hele tatt sier at det skal komme 3D multitasking til Omnia HD?

 

Og det ser ut til at når vi først får en oppdatering, så blir den jo n'rmest revolusjonerende! ;-) Det gjør meg ikke så mye å vente til den tid :-) Jeg sitter enda med den første firmwaren inne :-)

 

Forresten, den nyheten som kom om at man kunne styre PS3 med den nye mobilen som kom...

Hva hindrer noen å lage et program som kan gjøre det samme med vår mobil?

Det er jo strengt tatt bare SW, ifølge hva jeg forstår..

Vi har jo all hardware og teknologi som skal til :-)

Endret av Leifen18
Lenke til kommentar
SHIT!!!!

 

Oppgraderte den firmwaren det var linka til på forrige side, alt så meget lovende ut :yes:

 

Alt var ferdig å det sto ta en restart, displayet på tlf. viste bilde av en telefon + en trekant med utropstegn + en datamaskin

 

Ja tenkte jeg får prøve å skru av og på mobilen, det funka ikke, prøvde og ta ut batteriet, det funka IKKE

 

Uansett hva jeg gjør får jeg bare bilde av telefon + en trekant med utropstegn + en datamaskin

 

HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP :cry:

 

Tror jeg vet hva jeg gjorde...av en eller annen grunn krysset jeg av SMD :wallbash: Jeg er vel FUC** jeg nå?

 

Jippi :D telefonen virker igjen :D

 

Men mp3'n hakker en gang pr. sang! Er ikke snakk om å høre en eneste sang uten et hakk :wallbash:

 

software version: i8910ZXIG4

custom version: i8910TGYIG4

DATO 31.07.09

Lenke til kommentar
Leverte inn min Omnia HD for over 1 uke siden grunnet "blåtann" problemet, og fikk i dag beskjed at jeg ikke kunne få en ny før tidligst..........6 uker. Den er kjøpt på Expert. Så hva fan gjør jeg nå

Jeg har ventet på ny Omnia HD i 2 måneder fra Moobi og det er ekstremt frustrerende. Lurer på om Samsung har problemer med å levere nok mobiltelefoner. Ser at det er noen få nettbutikker som har denne mobiltelefonen på lager.

Lenke til kommentar
På Elkjøp sine nettsider har de den til 5795,-. Jeg bestilte min derfra i går, og venter den til helgen. :-)

Jeg stikker på komplett og kjøper min imorra ass :p

 

Litt dyrere der, kr 6.159,- Men stikker bort dit og kjøper den allerede i morgen? Jøss, bor du i nærheten? Jeg sjekket postsporingen, den ble innlevert postterminal i Oslo i dag kl 13:29, håper den når Stavanger til helgen! AAARGH!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...