Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Har sendt et langt brev til samsung support. Der jeg går inn i dette svært så dårlige support systemet deres. Får bare krysse fingra for at de får finga ut snart. Kanskje vi også kan benytte aac codec på video opptak og 3d multitasking med norsk språk en gang i tiden...(tenker da ikke på de som allerede har flashet og fått skaffet seg alle disse forbedringene)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet ned route66 sync og det var lurt :yes:

 

Nå får jeg oppgradert det gamle q4 2008 kartet til q2 2009 kart :D

 

Norge, Sverige, Danmark og Finland alle blir nå q2 2009 kart og oppgraderte også 3d & discovery fra version 2.4 til 2.5.

 

Mye bedre å bruke 20Mbit linja til å laste ned og la sync programet oppgradere filene.

 

For det har jeg FA*** meg ikke fått til å funke når jeg har prøvd med telefonen via wlan, da slutter det liksom på download complete.

 

Ellers har jeg slengt inn Garmin XT + google maps da :)

 

Spørsmål når det gjelder google maps. Det står at den skal kunne bruke mobilens GPS, men hos meg vil den bare koble på wlan :wallbash: HÅPLØST, men bortsett fra det er googlemaps helt konge

 

http://www.google.com/mobile/products/maps.html#p=default

Download Google Maps for mobile to your phone, and never carry a paper map again.

 

Determine your current location with or without GPS

Get driving and transit directions

Get phone numbers and addresses for local businesses

Lenke til kommentar

Sikkert bare hun som jobber der..lol

Da har jeg snakket med Cecilie hos Samsung Norge. Ringte henne etter å ha fått samme intetsigende svar som en har lagt inn noen innlegg lenger opp. Forklarte henne at tlf var full av småfeil og "truet" med å opprette en facebook gruppe for å få flest mulig i Norge til å kreve ny firmware eller pengene tilbake. Etter mye frem og tilbake fikk jeg overtalt henne til å kontakte Korea. (hvor firmware blir laget i følge henne) og gi meg en oppdatering pr mail. Det lovet hun å gjøre, så da får vi vel bare vente å se. Kommer til å legge inn svaret jeg får her med en gang jeg får det. (om jeg får det. Ellers ringer jeg henne igjen)

 

Var faktisk Cecilie eg fikk mailen fra.Og sendte en ny mail der eg forlangte ett svar.

Lenke til kommentar

Heisan igjen.

Skjønner ikke problemet lengre jeg. Samsung support har jeg gitt opp for lenge siden. Siste russiske fungerer så bra at eneste motargumentet jeg har, er at jeg har mistet det som begynte minne om en ny Hobby..... irretere meg over bugs med telefon, og daglig lese forumer for og prøve finne løsninger:-)

Noe av det jeg setter mest pris på er at bilder blir "riktige" når du fører over til pc og ikke i feil format som tidligere.

Nå går det også ann se thumbs fort, når en ser i bilde biblioteket, (dette gikk til tider ikke i det hele tatt før.

Lyd er blitt veldig bra på opptak. (ser ikke andre forbedringer med video?)

Opra?? hvorfor?, den innebygde browseren er ikke til kjenne igjen etter oppgradering..er myyye raskere.

Multitaskingen fungerer tilogmed mye bedre en reklamesnutten jeg så før jeg kjøpte telefon.

 

Konklusjon.........

Samsung Norge...f_ck u....dere graver deres egen grav.

 

NB.. en skuff : IG4 skulle hjelpe på batteri kapasitet.. den russiske nye er faktisk værre en den gamle.. ellers ingen ting utsette på den.

Fint om noen andre følger opp det med batteri:-)

 

Litt på siden av forumet, men er det noen som klarer få til POI's på garmin xt i det hele tatt her? Har lagt inn fotobokser i flere versioner, uten klare få dem opp når jeg kjører. Irriterende, siden Garmin virker utrolig bra forellers. Glad for erfaringer om dette.

Endret av Nikko66
Lenke til kommentar
Heisan igjen.

Skjønner ikke problemet lengre jeg. Samsung support har jeg gitt opp for lenge siden. Siste russiske fungerer så bra at eneste motargumentet jeg har, er at jeg har mistet det som begynte minne om en ny Hobby..... irretere meg over bugs med telefon, og daglig lese forumer for og prøve finne løsninger:-)

Noe av det jeg setter mest pris på er at bilder blir "riktige" når du fører over til pc og ikke i feil format som tidligere.

Nå går det også ann se thumbs fort, når en ser i bilde biblioteket, (dette gikk til tider ikke i det hele tatt før.

Lyd er blitt veldig bra på opptak. (ser ikke andre forbedringer med video?)

Opra?? hvorfor?, den innebygde browseren er ikke til kjenne igjen etter oppgradering..er myyye raskere.

Multitaskingen fungerer tilogmed mye bedre en reklamesnutten jeg så før jeg kjøpte telefon.

 

Konklusjon.........

Samsung Norge...f_ck u....dere graver deres egen grav.

 

NB.. en skuff : IG4 skulle hjelpe på batteri kapasitet.. den russiske nye er faktisk værre en den gamle.. ellers ingen ting utsette på den.

Fint om noen andre følger opp det med batteri:-)

 

Litt på siden av forumet, men er det noen som klarer få til POI's på garmin xt i det hele tatt her? Har lagt inn fotobokser i flere versioner, uten klare få dem opp når jeg kjører. Irriterende, siden Garmin virker utrolig bra forellers. Glad for erfaringer om dette.

 

Nu er det jo engang sånn at når du kjøper ett product,så må du forvente lidt support,det er jo en dyr mobil det er snakk om(6-7000 kr).Og da nytter det ikkje at bare selge den og så glemme kundene.Kommer at mase på samsung helt til eg får svar.

Lenke til kommentar
Heisan igjen.

Skjønner ikke problemet lengre jeg. Samsung support har jeg gitt opp for lenge siden. Siste russiske fungerer så bra at eneste motargumentet jeg har, er at jeg har mistet det som begynte minne om en ny Hobby..... irretere meg over bugs med telefon, og daglig lese forumer for og prøve finne løsninger:-)

Noe av det jeg setter mest pris på er at bilder blir "riktige" når du fører over til pc og ikke i feil format som tidligere.

Nå går det også ann se thumbs fort, når en ser i bilde biblioteket, (dette gikk til tider ikke i det hele tatt før.

Lyd er blitt veldig bra på opptak. (ser ikke andre forbedringer med video?)

Opra?? hvorfor?, den innebygde browseren er ikke til kjenne igjen etter oppgradering..er myyye raskere.

Multitaskingen fungerer tilogmed mye bedre en reklamesnutten jeg så før jeg kjøpte telefon.

 

Konklusjon.........

Samsung Norge...f_ck u....dere graver deres egen grav.

 

NB.. en skuff : IG4 skulle hjelpe på batteri kapasitet.. den russiske nye er faktisk værre en den gamle.. ellers ingen ting utsette på den.

Fint om noen andre følger opp det med batteri:-)

 

Litt på siden av forumet, men er det noen som klarer få til POI's på garmin xt i det hele tatt her? Har lagt inn fotobokser i flere versioner, uten klare få dem opp når jeg kjører. Irriterende, siden Garmin virker utrolig bra forellers. Glad for erfaringer om dette.

 

Nu er det jo engang sånn at når du kjøper ett product,så må du forvente lidt support,det er jo en dyr mobil det er snakk om(6-7000 kr).Og da nytter det ikkje at bare selge den og så glemme kundene.Kommer at mase på samsung helt til eg får svar.

 

Enig der, ga faktisk 6990,- for telefon min selv. Men Samsung har jeg gitt opp. Glad andre fortsetter mase på dem. DET er virkelig for dårlig, og overse så mange henvendelser om utbedringer. Håper inderlig Samsung selv følger dette forumet og tar til seg litt kritikk.

Dem har solgt en telefon, som ikke var (når jeg kjøpte) etter beskrivelsen. Se f.eks telefonens egen reklamesnutt som viser Multitasking. Hvor ble det av det?? snutten er i fra mai, eller noe der omkring, og er først tilgjennelig nå, via andre (heldighvis) ivrige sjeler som ikke er tilknyttet Samsung.

Jeg hadde ikke reagert om Samsung hadde kommet med 1 oppgradering, men når andre får 4 og 5 oppgraderinger, og vi får til svar at det ikke finnes noen. DA reagerer jeg. Dem har vel på en måte rett, det finnes ingen Nordiske, men det er da pokker meg dems problem, eller Samsung Scandinavia.

Lenke til kommentar
Samsung norge virker som en gjeng med inkompetente tullinger. Hvis alle sender mail til dem, kan jo det fungerere. Vært et forsøk. Hvis ikke facebook people!

 

Fikk svar fra dem:

Hei

 

Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic.

 

Har sendt dette videre til rette avdeling.

 

klokere ??nei....

Lenke til kommentar
Jeg foreslår av vi oppretter en facebook for Samsung Omnia HD Norge uansett.

 

Jeg har 2 Samsung Omnia HD grupper på facebook og begge ser ut til å være italienske.

Da var det gjort? gruppens navn er Samsung Omnia HD Norge.

 

Finner den ikke...

 

Rart det,søk igjen....

 

Finner den ikke, finner 18 grupper når jeg søker på Samsung Omnia HD, men ingen med Norge bak...

Lenke til kommentar
Jeg foreslår av vi oppretter en facebook for Samsung Omnia HD Norge uansett.

 

Jeg har 2 Samsung Omnia HD grupper på facebook og begge ser ut til å være italienske.

Da var det gjort? gruppens navn er Samsung Omnia HD Norge.

 

Finner den ikke...

 

Rart det,søk igjen....

 

Finner den ikke, finner 18 grupper når jeg søker på Samsung Omnia HD, men ingen med Norge bak...

 

Jeg finner den ikke heller.. Synes det er bra ide å kjemper om firmware til Norge på Facebook..

Lenke til kommentar
Jeg foreslår av vi oppretter en facebook for Samsung Omnia HD Norge uansett.

 

Jeg har 2 Samsung Omnia HD grupper på facebook og begge ser ut til å være italienske.

Da var det gjort? gruppens navn er Samsung Omnia HD Norge.

 

Finner den ikke...

 

Rart det,søk igjen....

 

Finner den ikke, finner 18 grupper når jeg søker på Samsung Omnia HD, men ingen med Norge bak...

 

Jeg finner den ikke heller.. Synes det er bra ide å kjemper om firmware til Norge på Facebook..

Endret av nerokid
Lenke til kommentar
Jeg foreslår av vi oppretter en facebook for Samsung Omnia HD Norge uansett.

 

Jeg har 2 Samsung Omnia HD grupper på facebook og begge ser ut til å være italienske.

Da var det gjort? gruppens navn er Samsung Omnia HD Norge.

 

Finner den ikke...

 

Rart det,søk igjen....

 

Finner den ikke, finner 18 grupper når jeg søker på Samsung Omnia HD, men ingen med Norge bak...

 

Jeg finner den ikke heller.. Synes det er bra ide å kjemper om firmware til Norge på Facebook..

 

Me2

Lenke til kommentar
Jeg foreslår av vi oppretter en facebook for Samsung Omnia HD Norge uansett.

 

Jeg har 2 Samsung Omnia HD grupper på facebook og begge ser ut til å være italienske.

Da var det gjort? gruppens navn er Samsung Omnia HD Norge.

 

Finner den ikke...

 

Rart det,søk igjen....

 

Finner den ikke, finner 18 grupper når jeg søker på Samsung Omnia HD, men ingen med Norge bak...

 

Jeg finner den ikke heller.. Synes det er bra ide å kjemper om firmware til Norge på Facebook..

 

Me2

 

Sier ifra hvis det dukke opp på Facebook da henger jeg på.. :yes:

Vil ha firmware til Norge!!!

Endret av Turbogutt
Lenke til kommentar
Jeg foreslår av vi oppretter en facebook for Samsung Omnia HD Norge uansett.

 

Jeg har 2 Samsung Omnia HD grupper på facebook og begge ser ut til å være italienske.

Da var det gjort? gruppens navn er Samsung Omnia HD Norge.

 

Finner den ikke...

 

Rart det,søk igjen....

 

Finner den ikke, finner 18 grupper når jeg søker på Samsung Omnia HD, men ingen med Norge bak...

 

Jeg finner den ikke heller.. Synes det er bra ide å kjemper om firmware til Norge på Facebook..

 

Me2

 

Sier ifra hvis det dukke opp på Facebook da henger jeg på.. :yes:

Vil ha firmware til Norge!!!

 

Er der nu:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...