Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Opera Mobile? Den skal ha en versjon for Symbian S60 3rd Edition.

 

Hvordan måler Opera Mobile seg mot Opera Mini?

 

 

Opera lansert Opera 10 for noe dager siden til vanlig pc. Men jeg har hørt at de skal lansert Opera Mobile 9,7 som passer for Omnia HD. Opera Mobile 9,7 med turbo som passer for alle smart telefoner med touch. Mest sannsynlig den er ferdig lansert om ikke så veldig lenge. :-) Vi har noe grunnen til å gleder oss til d. :p

Lenke til kommentar

Det virker som om Nordic-modded I8910SERII2 bruker enorm mye mer batterikapasitet i forhold til Nordic-modded Hong Kong IG4.

 

Tidligere har jeg ladet batteriet ca annenhver dag men etter å ha installert ny firmware i dag tidlig er batteriet allerede tomt etter noen timers fikling. (GPS, WIFI, 3G etc er som før default skrudd av)

 

Er det bare hos meg eller opplever andre det samme?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har akkurat kjøpt med Samsung omnia hd, og har brukt den nå i noen dager,med var ganske plaget av en del bugs. Så jeg sjekka innom forumet deres og lastet ned den firmwaren dere har linket til her.

 

Jeg fulgte oppskriften og begynte prosessen. alt gikk veldig bra, helt fram til jeg skulle reboote mobilen, etter å ha flashet den.. Alt jeg får opp da er samsung logoen og mobilen har da fryst seg..jeg må ta ut batteriet for å slå den av, skrur jeg den på igjen skjer akkurat det samme igjen.

 

Har prøvd å oppgradere den flere ganger, men mobilen fyrser seg hver gang den skal reboote..

 

Noen som kan hjelpe meg her, er det noe håp?

 

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Hva er deres erfaringer med batterilevetid?

 

Jeg føler jeg ikke kan bruke telefonen i mere enn ett døgn!

Den skulle jo lissom holde ut minst 3 dager! :thumbdown:

 

Det er en bug ved telefonen som gjør at batteriet tappes etter at du har hatt den koblet til dataen. Hver gang du har koblet mobilen til dataen, og så koblet den fra igjen, må du restarte mobilen. Det er et program som ikke lukker seg og som dermed tapper mobilen for batteri. Eneste måten å lukke det på er som sagt å restarte mobilen. Denne bugen er fikset i nyere firmwares men de får vi jo ingen av her i norge...

Lenke til kommentar
Hva er deres erfaringer med batterilevetid?

 

Jeg føler jeg ikke kan bruke telefonen i mere enn ett døgn!

Den skulle jo lissom holde ut minst 3 dager! :thumbdown:

 

Det er en bug ved telefonen som gjør at batteriet tappes etter at du har hatt den koblet til dataen. Hver gang du har koblet mobilen til dataen, og så koblet den fra igjen, må du restarte mobilen. Det er et program som ikke lukker seg og som dermed tapper mobilen for batteri. Eneste måten å lukke det på er som sagt å restarte mobilen. Denne bugen er fikset i nyere firmwares men de får vi jo ingen av her i norge...

 

Det vil vel komme en firmware update til Norge etterhvert og?

Lenke til kommentar
Hva er deres erfaringer med batterilevetid?

 

Jeg føler jeg ikke kan bruke telefonen i mere enn ett døgn!

Den skulle jo lissom holde ut minst 3 dager! :thumbdown:

 

Det er en bug ved telefonen som gjør at batteriet tappes etter at du har hatt den koblet til dataen. Hver gang du har koblet mobilen til dataen, og så koblet den fra igjen, må du restarte mobilen. Det er et program som ikke lukker seg og som dermed tapper mobilen for batteri. Eneste måten å lukke det på er som sagt å restarte mobilen. Denne bugen er fikset i nyere firmwares men de får vi jo ingen av her i norge...

 

Det vil vel komme en firmware update til Norge etterhvert og?

 

Sendte mail til Samsung igår,her er svaret:

 

Hei

 

Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic.

 

We have no information when a new opdate will come for this model.

 

Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer:

815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00.

Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no.

 

Med vennlig hilsen

XXXXXXXXX

Samsung Electonics Nordic

Lenke til kommentar
Hva er deres erfaringer med batterilevetid?

 

Jeg føler jeg ikke kan bruke telefonen i mere enn ett døgn!

Den skulle jo lissom holde ut minst 3 dager! :thumbdown:

 

Det er en bug ved telefonen som gjør at batteriet tappes etter at du har hatt den koblet til dataen. Hver gang du har koblet mobilen til dataen, og så koblet den fra igjen, må du restarte mobilen. Det er et program som ikke lukker seg og som dermed tapper mobilen for batteri. Eneste måten å lukke det på er som sagt å restarte mobilen. Denne bugen er fikset i nyere firmwares men de får vi jo ingen av her i norge...

 

Det vil vel komme en firmware update til Norge etterhvert og?

 

Sendte mail til Samsung igår,her er svaret:

 

Hei

 

Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic.

 

We have no information when a new opdate will come for this model.

 

Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer:

815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00.

Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no.

 

Med vennlig hilsen

XXXXXXXXX

Samsung Electonics Nordic

 

Så det vil si at vi må legge inn denne firmwaren som det ligger link til her da.

Da kommer det vel ingen norsk oppdatering på en stund.. De er ikke så flinke som Nokia på dette skjønner jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...