Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Valentine's Day: Dine planer og meninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er valentines?

Jeg skal uans sikkert bare være hjemme å se på film eller noe sånt, har jo ikke dame.

Men om jeg så hadde dame så hadde jeg gjort akkurat det samme. Alene.. Boikotter sånne ting 100%

Skrevet

Eg skal nyte dagen sammen med ca. 30 andre puzzle-intresserte i Trondheim. Og samme kveld skal eg sitte på ein buss.

Mao. dagen betyr ikkje mykje for meg.

Skrevet

Jeg synes Valentine's day er koselig. Selv blir jeg ikke særlig påvirket av kjøpepresset. Mye mer personlig med f.eks et hjemmelaget kort. Men kjæresten min skal bort den helgen, så det blir ikke noen date her i huset. Det er ingen krise. Jeg skal tilbringe helgen med noen gode venner :)

Skrevet

Planer om å ta damen med på kino eller noe.. Er begge 16 år, så det blir vell kino og noe mat etterpå.. Noen idêer om hva jeg kan kjøpe til henne? Alle jenter liker vell roser? :)

Skrevet
Planer om å ta damen med på kino eller noe.. Er begge 16 år, så det blir vell kino og noe mat etterpå.. Noen idêer om hva jeg kan kjøpe til henne? Alle jenter liker vell roser? :)

Roser er safe, kjør på =)

Skrevet

Skal i utdrikkningslag :)

Når jeg kommer hjem, skal jeg hoppe oppi senga til kona med en rød sløyfe på "karen" i et forsøk på å få meg noe, for så å bli avvist med: "du er full, gå å legg deg på gjesterommet.."

Skrevet

Tanken bak valentines er bra, men sånn dagen har blitt som en komersiell amerkiansk Hallmark-holliday syns jeg ikke noe om.

Så valentines day blir boikottet i år og, som alle andre år. Jeg gjør heller noe spesielt for ei dame de 364 andre dagene i året når jeg selv føler for det, i stedet for når kalendern min forteller meg at jeg må.

Årets valentines day blir tilbringet på fest og byen i Kristiansand. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...