Gå til innhold

Hvorfor har alle Chieftec?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg helt enig med sche!,

og alle jeg kjenner som har chieftec vil så gjerne bytte.

Hvis en skal virkelig skille seg ut bør man velge et kabinett som de ferreste har(altså ikke chieftec), ta et enkelt kabbinett og modd det som jeg gjorde. Har et addtronics som ingen jeg vet om har og har moddet det hardt!

Lenke til kommentar

ååhhhh, haaaaaaata chieftech, altfor vanlig, ALLE har det jo (bortsett fra nokken få da, meg)

 

vege jo pokkeren eitt tonn, må jo ha truck for å frakte det...

mah, lika ikkje chieftech...

 

btw. det med ett tonn var en overdrivelse, vist du ikkje forsto det.

 

btw2. chieftech er for fjortiser, men det er min mening da..

Lenke til kommentar
Hvorfor har alle Chieftec? det er F**N meg ikke noe fint!

jeg har sett meg runt om kring på forumet nesten alle

har Chieftec

 

det som duggggggger er Moonligth!http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MO2000S

Bahhh latterlig.... hvorfor orker du å åpne kjeften før du tenker?

Lenke til kommentar
Dessuten har ALLE EN CHIEFTECH

 

forstår bare ikke dette argumentet.. det er negativt fordi?

Jeg stiller meg også bak det spørsmålet. Det at noe blir veldig populært har ofte (men ikke alltid) sammenheng med at det fungerer godt innenfor sitt bruksområde. Greit nok, Chieftec er ikke så spesielt/utenom det vanlige, men det er jo derfor det finnes noe som heter casemodding.

 

Edit:

Kommentar til Hjelper'n:

For å få fram ditt argument uten å høres ut som en tolvåring kunne du sagt noe som dette: "Jeg synes Chieftec lager for tunge kabinett". :p

Lenke til kommentar
vet du om et kabinett som er så stabilt.

Skal du ha et stabilt tower, så hvertfall ikke kjøp et av uranium. Den fella gikk jeg på. En dag kom jeg hjem, og så var det pokkermeg borte.

 

Chieftec tower er jo max kurrante, men det er et par ting som holder meg fra de:

 

-"Rist" forran på døren. De stripene, eller hva jeg skal kalle de liker jeg ikke.

-Lilla/Oransje vifteholdere.

-Vekten. Jeg som selv bruker LianLi/kommando, brakk jo nesten ryggen for et par måneder siden da jeg skulle løfte et Chieftec tower.

Lenke til kommentar

Bortsett fra at ikke alle har Chieftec, så har mange det fordi det holder god kvalitet og ser bra ut. Personlig har jeg Compucase CI-6926 Black. Likner litt på Chieftec, men kvaliteten er enda litt bedre, og det er plass til 120mm vifter, og det er gummiringer som harddiskene monteres i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...