Gå til innhold

Bildetråd: Det siste du kjøpte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Hvordan er tastaturet kontra G15?

 

Det er mye det samme. Jeg gikk faktisk fra G15 v2 nå. Skjermen på G19 er ca dobbelt så høy som på G15, og like bred. G15-LCD-plugins funker også på G19. Føles som det er et tastatur med større kvalitet enn G15.

 

 

Synes egentlig ikke disse nye funksjonene på skjermen er så bra. Var dårlig å se youtube på tastaturet. Prøvde og å spille av filmer fra pc-en, men stod bare at jeg mangler kodec.

 

 

 

Men jeg har som nevnt nettopp koblet det til maskinen og ikke prøvd så veldig mye

Lenke til kommentar
Hvordan er mp3 spillern? :)

 

Kjøpte den for å bruke den når jeg er ute å går. Men siden jeg fikk den har det regnet hele tiden :(

Jeg har fått testet den litt, og er meget fornøyd så langt. Veldig bra lyd. Jeg har brukt Sony Ericson S500i som mp3-spiller, så dette var en stor oppgradering. Øreproppene som følger med er gode, men jeg vil kanskje bytte de ut senere for å få mer bass.

 

Suben er også bra :)

Lenke til kommentar

Har 2GB utgaven av den MP3-spilleren. Bruker den for det meste til trening. Meget bra saker. Også flere kompiser som har kjøpt den til bruk ved trening etter min anbefalning og de er storfornøyde. Radioen på den er også svært bra hvis man bruker det. Det gies også ut ny firmware til den fra tid til annen som gjør den enda bedre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...