Gå til innhold

Årets første Catalyst-driver er kommet


Anbefalte innlegg

Dette har ikke noe med driveren å gjøre, en driver kan ikke ødelegge hardware som dette med mindre den satte spinnvill volt o.l., og det er helt utopisk og sikkert umulig. Dette er kun en tilfeldighet om det skulle vise seg at kortet er dødt.. Det hjelper altså ingenting å synes dette er mistenkelig, for dette er ikke mulig, så slå fra deg denne tanken....

 

Dette er forøvrig en driver som retter på endel bugs, og spiller man endel nyere spill, eller har CFX, så er dette en oppdatering som kan annbefales på det sterkeste.........

 

Jeg har ikke sagt at det har noe direkte med drivere å gjøre. Ingen grunn for enn smartass.

 

jeg har kun formidlet hva jeg opplevde etter å ha installerte drivere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

kan noen hjelpe meg?

Jeg har x2300 på min laptop, men finner den aldri på ati sine sider. Når jeg velger hvilket skjermkort jeg har, kan jeg velge noe annet som er kompatibelt?

AMD legger ikke ut drivere for laptoper. Du bør se etter en driver på sidene til din laptop produsent.

 

Å joda, de slipper dem. Kan skaffe til mitt intigrerte Skjermkort fra deres sider og sitter med laptop.

Og da: 3480HD faller under 3xxx driverne. Prøv å finn noe som matcher 2300 omtrent.

Lenke til kommentar
Hei,

kan noen hjelpe meg?

Jeg har x2300 på min laptop, men finner den aldri på ati sine sider. Når jeg velger hvilket skjermkort jeg har, kan jeg velge noe annet som er kompatibelt?

AMD legger ikke ut drivere for laptoper. Du bør se etter en driver på sidene til din laptop produsent.

 

Å joda, de slipper dem. Kan skaffe til mitt intigrerte Skjermkort fra deres sider og sitter med laptop.

Og da: 3480HD faller under 3xxx driverne. Prøv å finn noe som matcher 2300 omtrent.

Ok... La meg være mer spesifikk. De slipper ikke drivere for grafikkort som ikke er integrert i chipsetet.

Lenke til kommentar
Hei,

kan noen hjelpe meg?

Jeg har x2300 på min laptop, men finner den aldri på ati sine sider. Når jeg velger hvilket skjermkort jeg har, kan jeg velge noe annet som er kompatibelt?

AMD legger ikke ut drivere for laptoper. Du bør se etter en driver på sidene til din laptop produsent.

 

Å joda, de slipper dem. Kan skaffe til mitt intigrerte Skjermkort fra deres sider og sitter med laptop.

Og da: 3480HD faller under 3xxx driverne. Prøv å finn noe som matcher 2300 omtrent.

Ok... La meg være mer spesifikk. De slipper ikke drivere for grafikkort som ikke er integrert i chipsetet.

 

 

Slipper ikke ati drivere for deres egne mobility skjermkort liksom?

Lenke til kommentar
Hei,

kan noen hjelpe meg?

Jeg har x2300 på min laptop, men finner den aldri på ati sine sider. Når jeg velger hvilket skjermkort jeg har, kan jeg velge noe annet som er kompatibelt?

AMD legger ikke ut drivere for laptoper. Du bør se etter en driver på sidene til din laptop produsent.

 

Å joda, de slipper dem. Kan skaffe til mitt intigrerte Skjermkort fra deres sider og sitter med laptop.

Og da: 3480HD faller under 3xxx driverne. Prøv å finn noe som matcher 2300 omtrent.

Ok... La meg være mer spesifikk. De slipper ikke drivere for grafikkort som ikke er integrert i chipsetet.

 

 

Slipper ikke ati drivere for deres egne mobility skjermkort liksom?

 

Ikke for X2300. De blir ihvertfall ikke lagt ut på amd sine sider, men man må lete hos laptop-produsenten. Slik gjøres det hos nVidia også, i min erfaring med 7600 Go.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...