Gå til innhold

Spillverket.no: Når får vi se nye Gamer.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Noen som ikke helt har oversikte over hvor mye edda media faktisk eier nei.. Usikker på hvem av de de er medeier i og hvem de eier..

 

Oversikt her inne..

 

http://www.eddamedia.no/eway/default.aspx?...731:1:0:0:::0:0

 

Noen få ting de har for de som ikke gidder gå inn der...

badebyen.no (Drøbak)

tb.no (Tønsbergs Blad)

braby.no (Sarpsborg)

Laagendalsposten

dt.no (Drammens Tidende)

rbnett.no (Romsdals Budstikke)

f-b.no (Fredriksstad Blad)

Akersposten

Tinde.no

Endret av AnnChristin
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller virker dette totalt feil?

Gamer.no var størst i Norge uten Hardware.no nettverket. De ble med HW.no og fikk eget forum innpå nettverket her og nå er de ikke en del av nettverketl lenger. Greitnok, men da skal jo de beholde brukermassen de har tjent seg opp og alle postene ?

 

Postene jeg har skrevet på gamer.no tilhører gamer.no og IKKE nye Tek.no spillsiden. Jeg bare syns dette er bare helt feil, virker som Gamer.no har fått ræva sparket og ikke fått tid til å forberede seg engang. Gamer.no er norges STØRSTE spillside.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller virker dette totalt feil?

Gamer.no var størst i Norge uten Hardware.no nettverket. De ble med HW.no og fikk eget forum innpå nettverket her og nå er de ikke en del av nettverketl lenger. Greitnok, men da skal jo de beholde brukermassen de har tjent seg opp og alle postene ?

 

Postene jeg har skrevet på gamer.no tilhører gamer.no og IKKE nye Tek.no spillsiden. Jeg bare syns dette er bare helt feil, virker som Gamer.no har fått ræva sparket og ikke fått tid til å forberede seg engang. Gamer.no er norges STØRSTE spillside.

 

Glemte å lese avtalen når du ble medlem du da?

Alt som er skrevt på forumet er eid av Diskusjon.no, lev med det !

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn
Samt at edda ville ta uforholdsmessig mye for drifttjenestene sine slik at gamer i utgangspunktet ville gå konk.

 

Hvor står det hen? Har ikke fått med meg det i noen av avisene, er jeg blind?

 

 

Det som har skjedd er egentlig trist for hele spillnorge. Norges største spillside har blitt lagt ned i løpet av 1 dag, uten noen form for forvarsel.

 

Ren gjetting så ble nok ikke dette avtalt i går for å si det slik. Det tar nok gjerne litt lengre tid for å bli enig og bestemme seg for slike ting.

Lenke til kommentar

Ut fra det jeg har lest på den midlertidige bloggen til gamer.no, på dagbladet sin artikkel og lest diverse andre steder jeg ikke kommer på i farta, så virker Edda Media som den store stygge ulven. Og de har ikke gjort noe som helst for å bedre det inntrykket heller. Kan hende det har noe med å gjøre at det er helg. Vi får se etter helga.

 

Kommer fortsatt til å henge på hardware.no/diskusjon.no, men så klart kommer gamer.no sine nye sider til å bli ofte besøkt også. Dette er jo et stort tap for alle, spesielt for leserne, og jeg kommer til å savne det at de utmerkete artiklene til gamer.no linket direkte til prisguide og diskusjon. Men jaja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...