Gå til innhold

Warhammer Online: Starte med WAR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nå vurdert å prøve WAR i nesten et halvt år, men er redd det blir for likt wow med tanke på å måtte bruke en del tid på å holde følge med de andre i spillet.

Jeg spiller nå Savage 2( google it) noe som jeg føler begynne rå bli litt ubalansert.

Så for å oppsumere dette så er jeg ute etter

-Bra balansert pvp

-lite grinding

-kose spill, noe som jeg bare kan f.eks spille når jeg vil uten at jeg trenger å sitte i flere timer å lvle/grinde gear

-skill basert

er da WAR et spill for meg?

Takker på forhånd for konstruktiv tilbakemelding

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen på forskudd:p

-Bra balansert pvp
jeg mener selv at pvp er ok balansert, så bra det kan bli i et halvt år gammelt spill.

-lite grinding

Lite grinding iforhold til wow, men litt grinding er det no, men mye av den grindingen er "pvp" grinding så det er ikke noe problem for meg:)

-kose spill, noe som jeg bare kan f.eks spille når jeg vil uten at jeg trenger å sitte i flere timer å lvle/grinde gear

åja, derfor jeg liker wow så godt, de 2 nest høyeste rank instancene tar 1 time og du kan spille pvp så og si så mye og når du vil. Selv logger jeg inn og spiller et par timer (kun pvp) og tar meg pauser når jeg vil. stor koser meg i war iforhold til wow, hvor jeg følte at alt tok alt for lang tid og det var alt for mye grinding.

-skill basert

skill har en god del å si, men ikke alt.

Det viktigste er server valg, ikke velg en tom server, det vil ødelegge opplevelsen din, om 1-2 mnd kommer 2 nye klasser og da blir det bra med liv i tier 1-3 på de fleste med/med servers, men jeg vil anbefale deg å velge Dragonback mountens, er ikke den største serveren men blant top 3 og har bra med action, og håper at blir med å bygge opp en server isteden for å velge den største serveren som de fleste andre. er også en del norske på den servere. Vist du roller Order får du også 20% renow og xp bonus.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg spiller lotro men savner liksom dette med slem og snill og PvP, jeg syns Warhammer O. ser gøy ut, jeg ser mye etter, jeg har bare noen generelle spørsmål rundt WAR online. Kan Order og Distruction være i samme guild, group'e eller samarbeide på no vis?

Skrevet
nei, de kan ikke samarbeide på noen måte eller være i samme guild.

Det suger da, da får man jo bare oppleve halv spillet med en av sidene :( hvis jeg skulle spillt vill jeg vært distruc :p

Skrevet
nei, de kan ikke samarbeide på noen måte eller være i samme guild.

Det suger da, da får man jo bare oppleve halv spillet med en av sidene :( hvis jeg skulle spillt vill jeg vært distruc :p

Jaja, kjører lotro jeg, skal bli gøyere når jeg når lvl 60 med flere chars :D

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...