Gå til innhold

Windows Mobile 6.5 kryper frem


Anbefalte innlegg

Dermed har man enda en grunn til å bare vise telefonkontaktene, noe som ikke går på windows

mobile 6.1 uten å slette samtlige kontakter på simkortet.

(Det finnes programmer/registerendringer man kan bruke for å løse det, noe jeg har gjort,

men det burde være unødvendig å være nødt til å strekke seg så langt for å få til dette i dag.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv Microsoft har desperat prøvd å komme seg bort fra IE6, men på PC. Når mobilavdelingen deres så faktisk går inn for å bruke denne dårlige og utdaterte teknologien på mobil viser det hvor desperate de er.

 

Det er på ingen måte spennende at Microsoft ikke hadde noe annet valg enn å bruke utdatert teknologi. Heldigvis er Microsofts mobilsatsning en flopp, og de som faktisk leverer telefonene sine med Windows Mobile velger i større og større grad Opera fremfor IE.

 

IE6 er på vei ut, stuper i statistikkene, og er irrelevant, tydeligvis for alle andre enn Windows Mobile-folket. Tragisk.

Lenke til kommentar

Er det meg du snakker om, thklinge? Hva mener du med "relevant"? Jeg påpekte at IE6 er gammel og utdatert teknologi som selv Microsoft har prøvd å rømme fra. Det vil si, alle i Microsoft unntatt mobilavdelingen. Viser bare hvor lite Microsoft skjønner av mobilmarkedet.

 

IE6 for Windows Mobile har ikke 65% markedsandel. Det har ikke engang IE6 for Windows.

Lenke til kommentar

IE6 har pr jan 09 ca 16% av browsermarkedet. På det meste hadde IE6 95% (2005). Viser vel bare at mesteparten av de som surfer på nett er idioter :D

 

Forøvrig er vi egentlig enige, Internet Explorer Mobile er tragiske greier og som du sier, basert på IE6, som er et forferdelig dårlig utgangspunkt. Det blir neppe bedre i WM6.5, men kanskje i WM7?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...