Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]hvordan finne seg ordentlige jenter?


Anbefalte innlegg

Hva om man ikke liker seg selv etter at man har blitt den personen som alle jenter liker?

 

Then dont do it x) på den annen side så identifiserer de aller fleste seg med hvem de er gjennom hjernen noe som jeg mener er feil og det er ALLTID mulig og endre på hvem man er, din identitet er i stadig forandring.

 

Fortsatt ikke overbevist. Bare fordi man kan er ikke et godt nok argument. At jeg ikke er attraktiv i alle kvinners øyne er ikke noe problem. De som liker meg liker meg og jeg har ikke lyst til å utsette flere for unødig smerte.

 

Hvis du er 100% happy med hvem du er i dag så skal jeg ikke ta dette fra deg. Fortsetter du i samme gamle fotspor og tror at du plutselig kan få noe annet som ikke matcher hvem du er så tar du feil. Ergo blir du nødt til og endre på denne hvem du er, din personlighet endrer seg hele tida, og som Qbab sier, endre den i riktig retning og mye er gjort.

 

Jeg vet selv alt om dette da jeg har vært igjennom en 4 måneders opprydding og 'frisk' start på livet mitt, og jeg er 10 ganger mere fornøyd med selv nå enn hva jeg var da, ennå jeg på daværende tidspunkt også var lykkelig med det jeg da hadde og identifiserte meg med. Så vil du gjemme deg i dette nøtteskallet (komfortsonen) du nå kaller for deg selv?eller vil du endre på det og gjøre livet ditt enda fetere? Jeg vet hva jeg vil!

Endret av aritalo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvem har sagt at jeg skal dumpe dem? de kan jo enten flytte med meg, eller så er det jo muligheter å ha avstandsforhold? Kan jo pendle i helgene jeg, har jo lappen uansett:p

Men er det det du vil ha? Flytte sammen for tidlig, langdistanseforhold eller bare se hverandre i helgene? Høres vanskelig ut, jeg kunne ikke tenkt meg noen av dem der

 

det kan jeg jo ;) men lurte på generelt sett hvor sånne ordentlige jenter er:p er vist en sjelden art nå for tiden...

Huh? Jeg ser dem hele tiden. Kanskje det bare er at dere henger i forskjellige miljø

 

Hva om man ikke liker seg selv etter at man har blitt den personen som alle jenter liker?
Godt poeng.. En skal være seg selv

Ååååå spar meg! Det handler ikke om å være en som gjør alt etter en bok, men å være den man vil være.

 

Vær degselv? La oss si jeg hadde vært en som satt og spilte wow hele dagen, men ville ut og ha det gøy. "Nei, jeg er jo han som gamer dagen lang så her blir jeg, singel og ensom". Å være segselv går egentlig ut på å være det alle andre ser på deg som, og det er en stor brems. Man trenger utvikling for å komme seg til dit man vil

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Hva om man ikke liker seg selv etter at man har blitt den personen som alle jenter liker?
Godt poeng.. En skal være seg selv

Ååååå spar meg! Det handler ikke om å være en som gjør alt etter en bok, men å være den man vil være.

 

Vær degselv? La oss si jeg hadde vært en som satt og spilte wow hele dagen, men ville ut og ha det gøy. "Nei, jeg er jo han som gamer dagen lang så her blir jeg, singel og ensom". Å være segselv går egentlig ut på å være det alle andre ser på deg som, og det er en stor brems. Man trenger utvikling for å komme seg til dit man vil

 

 

Når ble det og være seg selv det samme som å ikke prøve nye ting? Altså, man kan fint være seg og prøve ut nye ting og finne ut at "Hey, dette var morsomt, eller hvorfor har jeg ikke gjort dette før?". Da er man fornøyd med seg selv etterpå. Det er en forskjell på det å utvikle seg til noe noe man selv liker, enn det å utvikle seg til noe "alle andre" liker, som man selv ikke liker.

Lenke til kommentar
Når ble det og være seg selv det samme som å ikke prøve nye ting? Altså, man kan fint være seg og prøve ut nye ting og finne ut at "Hey, dette var morsomt, eller hvorfor har jeg ikke gjort dette før?". Da er man fornøyd med seg selv etterpå. Det er en forskjell på det å utvikle seg til noe noe man selv liker, enn det å utvikle seg til noe "alle andre" liker, som man selv ikke liker.

Altså, dem som begynner med PU bør først å fremst være interessert i å eller like å bli likt av andre. Det er derfor det er personlig utvikling, du utvikler deg som person, blir mer sosial og kan styre livet på en helt annen måte. Om du liker å sitte hjemme og se på tv og ikke er interessert i å utvikle sosialiv og personlighet er det ingen grunn til å begynne med PU. For da er det ikke det du vil være, og man skal aldri utvikle seg til noe man ikke vil bli

Lenke til kommentar
Altså, dem som begynner med PU bør først å fremst være interessert i å eller like å bli likt av andre. Det er derfor det er personlig utvikling, du utvikler deg som person, blir mer sosial og kan styre livet på en helt annen måte.

 

Ikke bare bli likt av andre, man kan drive med personlig utvikling fordi man vil like seg selv bedre.. Ser ingen vits og utvikle seg selv fordi andre mener du burde det. da blir det gjort på feil grunnlag og jeg tror ikke man vil like sin utviklig eller sluttresultat. Dette sier du jo også selv i neste quote :)

 

 

Om du liker å sitte hjemme og se på tv og ikke er interessert i å utvikle sosialiv og personlighet er det ingen grunn til å begynne med PU. For da er det ikke det du vil være, og man skal aldri utvikle seg til noe man ikke vil bli

 

Om man liker å sitte hjemme og se på TV eller holde på med data etc så kan man like gjerne være svært populær og være veldig godt sosialt utviklet. Det har med interesser og gjøre. En som sitter hjemme og daffer kan ha like "stor" personlighet som en som er sosialt aktiv.

Lenke til kommentar
Altså, dem som begynner med PU bør først å fremst være interessert i å eller like å bli likt av andre. Det er derfor det er personlig utvikling, du utvikler deg som person, blir mer sosial og kan styre livet på en helt annen måte.

 

Ikke bare bli likt av andre, man kan drive med personlig utvikling fordi man vil like seg selv bedre.. Ser ingen vits og utvikle seg selv fordi andre mener du burde det. da blir det gjort på feil grunnlag og jeg tror ikke man vil like sin utviklig eller sluttresultat. Dette sier du jo også selv i neste quote :)

 

 

Om du liker å sitte hjemme og se på tv og ikke er interessert i å utvikle sosialiv og personlighet er det ingen grunn til å begynne med PU. For da er det ikke det du vil være, og man skal aldri utvikle seg til noe man ikke vil bli

 

Om man liker å sitte hjemme og se på TV eller holde på med data etc så kan man like gjerne være svært populær og være veldig godt sosialt utviklet. Det har med interesser og gjøre. En som sitter hjemme og daffer kan ha like "stor" personlighet som en som er sosialt aktiv.

 

 

helt enig der

Lenke til kommentar
Altså, dem som begynner med PU bør først å fremst være interessert i å eller like å bli likt av andre. Det er derfor det er personlig utvikling, du utvikler deg som person, blir mer sosial og kan styre livet på en helt annen måte. Om du liker å sitte hjemme og se på tv og ikke er interessert i å utvikle sosialiv og personlighet er det ingen grunn til å begynne med PU. For da er det ikke det du vil være, og man skal aldri utvikle seg til noe man ikke vil bli

 

Kan du forklare hva som er bedre med den måten du utvikler deg på enn andres?

Lenke til kommentar

Har kanskje eller kanskje ikke så mye med denne tråden men copy/past'er den uansett.

 

DragonflyBlade21: A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way. This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants. But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.

Source;

 

Noen som kjenner seg igjen eller ^^

Lenke til kommentar
Har kanskje eller kanskje ikke så mye med denne tråden men copy/past'er den uansett.

 

DragonflyBlade21: A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way. This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants. But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.

Source;

 

Noen som kjenner seg igjen eller ^^

Ikke helt relevant nei. Brutal mann: Let videre, finnes fortsatt endel uskyldige jenter der ute som ikke har fått sitt hjerte knust så mange ganger at den immun mot kjærleik.

Lenke til kommentar

Kvinner manlger evnen tilå elske allerede fra fødselen av. Det hand ler ikke om hvor mye knust hjerte de har fått ;) Noe som er helelr vanskelig med tanke på deres manglende evner til å elske.

 

A_man_apart skrev jo rimelig bra om dette i en annen tråd. At kvinner elsker ikke, men de lar seg begeistre. Å tro at en kvinne elsker deg er naivt, men det vilfungere å begeistre henne gjennom flere år. Noe som faktisk er mulig.

Lenke til kommentar
Kvinner manlger evnen tilå elske allerede fra fødselen av. Det hand ler ikke om hvor mye knust hjerte de har fått ;) Noe som er helelr vanskelig med tanke på deres manglende evner til å elske.

 

A_man_apart skrev jo rimelig bra om dette i en annen tråd. At kvinner elsker ikke, men de lar seg begeistre. Å tro at en kvinne elsker deg er naivt, men det vilfungere å begeistre henne gjennom flere år. Noe som faktisk er mulig.

 

 

Hvordan kan du mene at en kvinne ikke kan elske noen?

Lenke til kommentar
Søt og sjenerte, dette høres jo ut som meg det :p

 

Men jeg må si det at jeg har aldri blitt sammen med en gutt jeg har kjent på msn, for jeg syns det blir så annerledels å møte dem i person etter på. For som en annen her sa, så er folk ofte annerledels på msn. Men jeg kjenner folk som har blitt kjent sånn og så blitt sammen. Så det går vel for noen :)

 

Hun dukker opp når du minst venter det ;)

 

Lykke til!

 

tror hun dukka akkurat opp nå:O hehe, kanskje vi skal bli kjent?:p

hehe, nieda

 

 

Hehe :p

Lenke til kommentar
Hvordan kan du mene at en kvinne ikke kan elske noen?

Om vi plugger igjen ørene slik at vi ikke hører hva kvinnre sier, men utelukkende dømmer dem på handlinger, så blir det klart som glass at følelser er skjelden vare hos en kvinne.

 

Kvinner kan finne en mann spennende, morsom og givende. Men å elske en man er noe kvinner rett og slett ikke gjør. Kvinner liker ideer. ideer om partner, ider om bryllup og ideer om barn. Kvinner flest elsker riktig nok sine barn, men det er det det begrenses til. alle disse ideene, som i realtieten er en form for selvrealisering, gjør at kvinner gjør hva de kan for at en mann ska tro at han er elsket. I det øyeblikket inntekter uteblir, levestandarden synker og andre problemer kommer så pakker hun sammen og stikker. skulle en ver velholden mann kome forbi så vil hun umiddelbart legge seg etter han.

 

En del av det som underbygger mine påstander finner du i tråd etter tråd etter tråd der menn blir forlatt til fordel for andre menn. En kvinne vil aldri stå last og brast med en man slik hans kammerater vil.

 

Er bare han som ikke har blitt elsket av en kvinne før.

Få menn har blitt elsket av andre kvinner enn sin mor.Men mange lever i den vilfarelsen at de har blitt, eller blir, elsket av en kvinne. I mens kan vi sitte her og vente på neste tråd der en mann blir forlatt av en kvinne som går rett i armene til neste mann.

Lenke til kommentar

OffT: Er ikke helt enig med deg i dette Brutal_mann. Har selv sett i en annen tråd her på forumet, et eksempel på ei jente som gledet seg voldsomt til å treffe kjæresten sin igjen. Dette tolker jeg som at hun synes samværet er godt; dvs hun elsker ham. Dette tror jeg forekommer i flere tilfeller. Så lenge samværet, kjæresteriet kan oppleves som godt, så mener jeg at kvinner er i stand til å elske menn.

 

OnT: Jeg tror man finner bra kvinner om man dyrker hobbyene sine, passer på vennene sine, står på i jobb/skole og ellers klarer å se lyst på tilværelsen. Generelt er jeg mest positiv til å prøve å treffe kvinner på fritidsinteresser som friluftsliv eller dans.

Endret av trygvan
Lenke til kommentar
Om vi plugger igjen ørene slik at vi ikke hører hva kvinnre sier, men utelukkende dømmer dem på handlinger, så blir det klart som glass at følelser er skjelden vare hos en kvinne.

 

Kvinner kan finne en mann spennende, morsom og givende. Men å elske en man er noe kvinner rett og slett ikke gjør. Kvinner liker ideer. ideer om partner, ider om bryllup og ideer om barn. Kvinner flest elsker riktig nok sine barn, men det er det det begrenses til. alle disse ideene, som i realtieten er en form for selvrealisering, gjør at kvinner gjør hva de kan for at en mann ska tro at han er elsket. I det øyeblikket inntekter uteblir, levestandarden synker og andre problemer kommer så pakker hun sammen og stikker. skulle en ver velholden mann kome forbi så vil hun umiddelbart legge seg etter han.

 

En del av det som underbygger mine påstander finner du i tråd etter tråd etter tråd der menn blir forlatt til fordel for andre menn. En kvinne vil aldri stå last og brast med en man slik hans kammerater vil.

En kvinne og en mann som lever i et forhold har sannsynligvis et meget godt sosialt forhold selv om de ikke elsket hverandre. Den begeistringen ("kjærligheten") en kvinne føler for en mann er lik den en mann føler for en kvinne. Ergo er det ikke bare kvinner som er begeistret for menn slikt men også menn som er begeistret for kvinner, tror jeg.

Lenke til kommentar

Som sagt tidlig i tråden; De du virkelig burde satse på dukker opp når du minst venter det. -> slutt å lete er min erfaring iallefall. Bli kjent med jenter for å bli kjent, ikke for å konstant vurdere om det er "kjærestematerial" eller ikke. Sosialverdien din vil uansett gå opp om du blir kjent med ei jente, selv om du prøver deg på a eller ikke.

 

Don't look for her, she'll find you!...or evidently you'll stumble across one-another.

Lenke til kommentar
Som sagt tidlig i tråden; De du virkelig burde satse på dukker opp når du minst venter det. -> slutt å lete er min erfaring iallefall. Bli kjent med jenter for å bli kjent, ikke for å konstant vurdere om det er "kjærestematerial" eller ikke. Sosialverdien din vil uansett gå opp om du blir kjent med ei jente, selv om du prøver deg på a eller ikke.

 

Don't look for her, she'll find you!...or evidently you'll stumble across one-another.

Sant, at man bør bare bli venner med folk. Når jeg møter jenter som jeg synes er hyggeige og pene vil jeg tenke at dette var en søt jente. Ikke noe mer. For at jeg skal bli interesert må jeg oppleve å få noe kino tilbake, og de må være interesert i å snakke med meg.

 

Allikavel, vil jeg si at det ikke skader å oppsøke steder som har mange slike jenter. Det øker din treffsjanse marginalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...