Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]hvordan finne seg ordentlige jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjenerte jenter er ikke så vanskelig å finne. Jeg har lagt merke til at det er veldig mange sjenerte søte jenter på DNT-turer, men du kan absolutt finne dem andre steder. Bibloteket er vel ikke et særlig godt sjekkearena, fordi du kan ikke snakke der inne. Sport er heller ikke en veldig god arena, fordi etter min erfaring er de fleste ikke sjenerte og de er en vanskelig arena. Hvis du ikke går på en god skole, vil du nok finne få på skolen din.

 

Det burde være en del på universitetene i Norge. Mange av asiaterene som befinner seg i Norge har også ofte den egenskapen. Hvis du drar innenfor litt særere klubber kan du også finne en del. F.eks. du kan sikkert finne noen hvis du stikker innon animietreff og slikt. Datamiljøene er det en del, men da begynner plutselig jentene å bli styggere, samt at de får større konskeranse fordi det er så mange gutter.

 

Men jeg vet med erfaring at DNT-turer fungerer veldig bra.

 

hva er dnt-turer:P?

 

Om du skal snart flytte; hvorfor finne seg dame naa da? Hvorfor ikke vente til naar du har flytta?

 

 

hmmm... for jeg savner en?

 

Søt og sjenerte, dette høres jo ut som meg det :p

 

Men jeg må si det at jeg har aldri blitt sammen med en gutt jeg har kjent på msn, for jeg syns det blir så annerledels å møte dem i person etter på. For som en annen her sa, så er folk ofte annerledels på msn. Men jeg kjenner folk som har blitt kjent sånn og så blitt sammen. Så det går vel for noen :)

 

Hun dukker opp når du minst venter det ;)

 

Lykke til!

 

tror hun dukka akkurat opp nå:O hehe, kanskje vi skal bli kjent?:p

hehe, nieda

 

Hvis du skal flytte for å studere, så er vel studiene en god arena for å møte folk? Og jobben du tar for å leve mens du studerer er jo heller ikke verst.

 

mhm:D det er sant det;) men er ikke lett å bare å bli kjent heller:p

 

En ting jeg vet, og det er at du ikke finner dem på byen hvertfall. Så da kan du krysse ett alternativ vekk fra lista :p

 

 

åå? snakker om du erfaring her?:p

Lenke til kommentar
Om du skal snart flytte; hvorfor finne seg dame naa da? Hvorfor ikke vente til naar du har flytta?

hmmm... for jeg savner en?

Men du maa jo forlate henne naar du flytter uansett, du leter ikke etter ordentlige jenter for aa matte dumpe dem om noen strakser.

 

hvem har sagt at jeg skal dumpe dem? de kan jo enten flytte med meg, eller så er det jo muligheter å ha avstandsforhold? Kan jo pendle i helgene jeg, har jo lappen uansett:p

Lenke til kommentar
hvem har sagt at jeg skal dumpe dem? de kan jo enten flytte med meg, eller så er det jo muligheter å ha avstandsforhold? Kan jo pendle i helgene jeg, har jo lappen uansett:p
Nei, bare vent til og faa deg dame dit du flytter er naa mitt tips. Klarer nok aa vente saapass med tid.

 

det kan jeg jo ;) men lurte på generelt sett hvor sånne ordentlige jenter er:p er vist en sjelden art nå for tiden...

Lenke til kommentar
hva er dnt-turer:P?

DNT turer som sagt før er den norske turistforening. De arrangerer alle slags mulige turer etter hva slags interesse du har. Båtturer, fjellturer, skiturer, kanoturer, klatreturer, utlandsturer med alt for gamle tyskere. Du kan f.eks. dra på tur i påskeferien til vinter base camp http://www.dnt-ung.no/activity.php?ac_id=20039&fo_id=30 Jeg er til og med på det nederste bildet.

 

Bare for å nevne det. De fleste DNT-ere gidder ikke å date før det blir varmt og godt vær. Allikavel, vinter basecamp er forsatt veldig hyggelig og kan anbefales. Jeg er ganske sikker på at jeg vil dra igjen. Hvis du kommer dit for bare datemulighetene. Stikk på båttur.

Lenke til kommentar
Hva om man ikke liker seg selv etter at man har blitt den personen som alle jenter liker?

 

Then dont do it x) på den annen side så identifiserer de aller fleste seg med hvem de er gjennom hjernen noe som jeg mener er feil og det er ALLTID mulig og endre på hvem man er, din identitet er i stadig forandring.

Lenke til kommentar

Personlighet er ikke statisk, personlighet er dynamisk og i konstant utvikling. Det eneste du trenger å gjøre er å utvikle den i en riktig retning. En retning du vil at den skal gå that is.

 

Alle valgene du tar i dag vil utgjøre hvordan du vil være i fremtiden.

Husk: If you keep doing what you have always done, you wil keep getting what you have always gotten.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Hva om man ikke liker seg selv etter at man har blitt den personen som alle jenter liker?

 

Then dont do it x) på den annen side så identifiserer de aller fleste seg med hvem de er gjennom hjernen noe som jeg mener er feil og det er ALLTID mulig og endre på hvem man er, din identitet er i stadig forandring.

 

Fortsatt ikke overbevist. Bare fordi man kan er ikke et godt nok argument. At jeg ikke er attraktiv i alle kvinners øyne er ikke noe problem. De som liker meg liker meg og jeg har ikke lyst til å utsette flere for unødig smerte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...