Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]hvordan finne seg ordentlige jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter min definisjon så er ordentlige jenter ikke horete:p har falt for mange av dem, og ender alltid med at jeg blir brukt og dumpa :(

Kanskje det er en annen grunn enn at dem er horete? Nå vet jeg ikke hvordan dem har brukt deg, men det er lett å finne på unnskyldninger for å miste dem istedenfor å se i segselv og gjøre noe med det. Kanskje det er du som er horete ved at du finner pene jenter og flyter på statusen uten at du ser at forholdet går til helvete? Husk at jenter ikke er et trofé du har med deg, men et menneske du skal leve med

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Søte og sjenerte jenter, er de det ofte er vanskeligst å faktisk bli sammen med.

Jeg hadde hvertfal store problemer med å finne ut av hva min nåværende kjæreste egentlig ville. Så lenge ut til at vi kun skulle bli venner, siden hun drev og avslo da jeg ba henne ut etc...Men hun sluttet aldri å prate med meg, noe jenter ofte kan gjøre hvis noen de ikke er interesert i prøver seg på dem.

 

Dette varte vel i ca 3 måneder, men hadde kjent henne et år før det. Tilslutt endte det med at jeg gikk totalt mot boka, og faktisk fortalte henne hva jeg følte. Hun avslo da og, mente vi passet best som venner, the regular talk.

Men et par dager etter, sa hun at hun angret. Deretter dro vi på date, jeg fikk det utrolig etterlengtede kysset, og vi har nå vært sammen i tre måneder - og hver dag med henne er herlig. Hun er det beste som har hendt meg, og kall meg naiv så mye du vil, men jeg tror virkelig vi kommer til å vare.

 

I etterkant sa hun at hun hadde avslått meg gang på gang, siden hun var redd og sjenert. Hadde aldri vært i et forhold før, og var redd for å komme i et for seriøst forhold.

 

Vi er begge 17, btw.

Lenke til kommentar
Etter min definisjon så er ordentlige jenter ikke horete:p har falt for mange av dem, og ender alltid med at jeg blir brukt og dumpa :(

Kanskje det er en annen grunn enn at dem er horete? Nå vet jeg ikke hvordan dem har brukt deg, men det er lett å finne på unnskyldninger for å miste dem istedenfor å se i segselv og gjøre noe med det. Kanskje det er du som er horete ved at du finner pene jenter og flyter på statusen uten at du ser at forholdet går til helvete? Husk at jenter ikke er et trofé du har med deg, men et menneske du skal leve med

 

jeg er ingen status menneske tro meg:p ville aldri brukt jenter sånt, det strider mot mine normer:p tror at jeg heller er for glad i dem og blir betegnet som tøffell. Hvem vet:p men de jeg har vært med har vært gjennom MANGE, hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Søte og sjenerte jenter, er de det ofte er vanskeligst å faktisk bli sammen med.

Jeg hadde hvertfal store problemer med å finne ut av hva min nåværende kjæreste egentlig ville. Så lenge ut til at vi kun skulle bli venner, siden hun drev og avslo da jeg ba henne ut etc...Men hun sluttet aldri å prate med meg, noe jenter ofte kan gjøre hvis noen de ikke er interesert i prøver seg på dem.

 

Dette varte vel i ca 3 måneder, men hadde kjent henne et år før det. Tilslutt endte det med at jeg gikk totalt mot boka, og faktisk fortalte henne hva jeg følte. Hun avslo da og, mente vi passet best som venner, the regular talk.

Men et par dager etter, sa hun at hun angret. Deretter dro vi på date, jeg fikk det utrolig etterlengtede kysset, og vi har nå vært sammen i tre måneder - og hver dag med henne er herlig. Hun er det beste som har hendt meg, og kall meg naiv så mye du vil, men jeg tror virkelig vi kommer til å vare.

 

I etterkant sa hun at hun hadde avslått meg gang på gang, siden hun var redd og sjenert. Hadde aldri vært i et forhold før, og var redd for å komme i et for seriøst forhold.

 

Vi er begge 17, btw.

 

 

Gratulerer:) hørtes som det er en bra forhold;) *misunnelse*, hehe. Hvordan fant du hu?

Lenke til kommentar
Takk;D

 

Hun går på samme skole, men en annen linje, så møtte henne gjennom en venn som går på samme linja. Begynte først å få kontakt med henne gjennom msn.

 

Msn er en bra greie, hvis du vil bli bedre kjent med småsjenerete jenter btw :thumbup:

 

 

hehe, det er vist sant, men poblemet er at jeg er kjedelig på msn:p råd der også?

Lenke til kommentar
Takk;D

 

Hun går på samme skole, men en annen linje, så møtte henne gjennom en venn som går på samme linja. Begynte først å få kontakt med henne gjennom msn.

 

Msn er en bra greie, hvis du vil bli bedre kjent med småsjenerete jenter btw :thumbup:

 

 

hehe, det er vist sant, men poblemet er at jeg er kjedelig på msn:p råd der også?

 

Haha, hm...

 

Morsom er en sikker vinner på msn.

 

En god start er å prøve å bli litt kjent med jenta - finn ut hva hun liker av musikk, hvilke hobbyer hun har osv.

Så tør jeg å påstå at det er smart å være så likt seg selv i virkeligheten som mulig, folk er ofte anderledes på msn enn på ekte, prøv å ikke falle i den fella. Noe som er viktig her er å tørre og ta initiativ til samtaler når du feks. møter henne på skolen. Er ofte sånn at man synes det er flaut å snakke med jenta in real life, selv om man har pratet med henne timesvis på msn :p

 

Så får du ha lykke til på jakten da :thumbup:

 

Ikke forvent å få napp med en gang tho, er jo ofte sånn at drømmedama dukker opp når du minst venter det.

Lenke til kommentar

Haha, hm...

 

Morsom er en sikker vinner på msn.

 

En god start er å prøve å bli litt kjent med jenta - finn ut hva hun liker av musikk, hvilke hobbyer hun har osv.

Så tør jeg å påstå at det er smart å være så likt seg selv i virkeligheten som mulig, folk er ofte anderledes på msn enn på ekte, prøv å ikke falle i den fella. Noe som er viktig her er å tørre og ta initiativ til samtaler når du feks. møter henne på skolen. Er ofte sånn at man synes det er flaut å snakke med jenta in real life, selv om man har pratet med henne timesvis på msn :p

 

Så får du ha lykke til på jakten da :thumbup:

 

Ikke forvent å få napp med en gang tho, er jo ofte sånn at drømmedama dukker opp når du minst venter det.

 

hehe, sant! Takk ska du ha! Nå er det vel bare å vente å se hva som kommer til å skje:p Skolen min har jo mange jenter:D

Lenke til kommentar

Sjenerte jenter er ikke så vanskelig å finne. Jeg har lagt merke til at det er veldig mange sjenerte søte jenter på DNT-turer, men du kan absolutt finne dem andre steder. Bibloteket er vel ikke et særlig godt sjekkearena, fordi du kan ikke snakke der inne. Sport er heller ikke en veldig god arena, fordi etter min erfaring er de fleste ikke sjenerte og de er en vanskelig arena. Hvis du ikke går på en god skole, vil du nok finne få på skolen din.

 

Det burde være en del på universitetene i Norge. Mange av asiaterene som befinner seg i Norge har også ofte den egenskapen. Hvis du drar innenfor litt særere klubber kan du også finne en del. F.eks. du kan sikkert finne noen hvis du stikker innon animietreff og slikt. Datamiljøene er det en del, men da begynner plutselig jentene å bli styggere, samt at de får større konskeranse fordi det er så mange gutter.

 

Men jeg vet med erfaring at DNT-turer fungerer veldig bra.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Søt og sjenerte, dette høres jo ut som meg det :p

 

Men jeg må si det at jeg har aldri blitt sammen med en gutt jeg har kjent på msn, for jeg syns det blir så annerledels å møte dem i person etter på. For som en annen her sa, så er folk ofte annerledels på msn. Men jeg kjenner folk som har blitt kjent sånn og så blitt sammen. Så det går vel for noen :)

 

Hun dukker opp når du minst venter det ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Når jeg sa msn, mente jeg ikke at man møter personen på msn, men at man tar opp kontakten via msn.

 

For eksempel hvis du finner en jente du synes er søt, men ikke kjenner så godt. Det er ikke lett å manne seg opp, å tørre å prate med henne in real life. Derfor er det godt man har facebook, hvor man kan adde henne som venn, si "Hei, det er meg fra 10 B, hva skjer?, og eventuelt bli bedre kjent på msn.

 

Skjønner? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...