Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]hvordan finne seg ordentlige jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og alle i klassen din er tøser og puler rundt hele tiden?

 

Er sikker på at du vil klare å finne en som ikke har seg med en ny vær uke, lykke til forresten!

 

Nja, kan ikke si at alle i klassen min er det, men de fleste:p dessuten er de ordentlige ikke ledige og jeg passer ikke inn i klassen min heller, henger jo med folk fra andre klasser:(

 

må si at sånne søte og ordentlige jenter er vanskelige å finne...

Lenke til kommentar
Sjenerte søte jenter er min favoritt ^^

 

hehe, men noen av dem kan også være litt løs da:p

tips på hvor sånne finnes?

 

 

Erfaring tilsier at sjenerte jenter er ganske annerledes når dem først blir kjent med deg.. Litt vanskligere blir det å fortelle hvor dem finnes, da de har en tendens til å dukke opp hvor du minst venter det :p

Lenke til kommentar
Sjenerte søte jenter er min favoritt ^^

 

hehe, men noen av dem kan også være litt løs da:p

tips på hvor sånne finnes?

 

 

Erfaring tilsier at sjenerte jenter er ganske annerledes når dem først blir kjent med deg.. Litt vanskligere blir det å fortelle hvor dem finnes, da de har en tendens til å dukke opp hvor du minst venter det :p

 

hehe:D er det liv er det håp hva?:p men er ikke de ganske vanskelige å bli kjent med?

Lenke til kommentar
De kan være det. Er du veldig sjenert også så kan det bli en ond sirkel..

 

Blir som oftest kjent med dem gjennom felles venner osv :)

 

da blir det kanskje en ond sirkel da:p er ganske sjenert noen ganger også, og har opplved pinlige momenter:p men da er det bare å sette i gang å lete da:p how difficult

Lenke til kommentar
Hei, som tittelen sier, så lurer jeg på hvor og hvordan jeg kan finne ordentlige jenter? Etter min definisjon så er ordentlige jenter ikke horete:p har falt for mange av dem, og ender alltid med at jeg blir brukt og dumpa :(

forslag?

Finn deg en jobb og tjen penger, eventuelt skaff deg en utdannelse dom gir deg penger. Da blir de i alle fall værende. Eventuelt lær deg å behandle damene litt trashy, det fungerer også.

Lenke til kommentar
Hei, som tittelen sier, så lurer jeg på hvor og hvordan jeg kan finne ordentlige jenter? Etter min definisjon så er ordentlige jenter ikke horete:p har falt for mange av dem, og ender alltid med at jeg blir brukt og dumpa :(

forslag?

Finn deg en jobb og tjen penger, eventuelt skaff deg en utdannelse dom gir deg penger. Da blir de i alle fall værende. Eventuelt lær deg å behandle damene litt trashy, det fungerer også.

 

jeg går på skole, og skal snart vekk for å studere, så jobb er ingen mulighet.

Hva vil det si å være litt trashy:P?

Lenke til kommentar
Typen min fant meg ved baren på et utested. Prøv å let der du!

 

Det dukker opp ei søt og snill jente når du minst venter det :)

 

hehe:) korselig:D kanskje jeg ska teste russekroa på fredag.... må testes:p jeg hørtes desperat ut nå:p

 

jeg går på skole, og skal snart vekk for å studere, så jobb er ingen mulighet.

Det der er rett og slett tullpreik. Hva i all verden er det som skiller deg fra alle de andre som studerer og jobber samtidig?

 

vet ikke, sier jo at jeg ikke kan skaffe meg jobb nå, siden jeg ska snart flytte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...