Gå til innhold

Endelig Deathcharger - Hvem andre?


Anbefalte innlegg

Etter nøye lesning av akkurat denne tråden og litt egen kalkulering gjetter jeg i Stratholme og den som dropper den er sisten bossen ved navn Baron Rivendare.

 

Hvordan kom jeg frem til dette? Jo, Zealuu skrivet at h*n fikk bl.a. mounten i Stratholme på ett forsøk. Og på bildet som trådstarter linker står det at Baron Rivendare sier ett eller anna.

 

Sherlock anyone? :ph34r:

hahaha :)

 

100 mounts snart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor mange runs jeg må igjennom med FULL clear for å bli exalted? Er normal, bare. Så hadde vært greit å kombinere repgrinding med mountgrinding

 

Det er veldig mye mer effektivt å bare skaffe seg en Argent Dawn Commission-greie (som du kan oppgradere til en relativt kjip trinket med AP eller Spell Power) og så bare ta med seg Scourgestones fra de bossene du likevel må drepe på veien, enn å gjøre full clears.

Lenke til kommentar
Hvor lang tid bruker dere mager på runnet? Jeg klarte det på 15 min... Kan kanskje snevre det ned til 10 min.

Rundt 9-10 minutter. Litt kortere om det går perfekt, litt lenger om man er uheldig.

Om du puller en gargoyle fører det til ganske mange mobs som må drepes, så taper ganske med tid.

Og rommet før baron: du må pulle alle de store folka (husker ikke navnet) og AoE de ned ved døra. Så når bossen kommer ut fra døren puller du ham inn. Da slepper du å måtte drepe alle de skjelettene og så vente på at døren skal åpnes igjen.

Lenke til kommentar
Hvor lang tid bruker dere mager på runnet? Jeg klarte det på 15 min... Kan kanskje snevre det ned til 10 min.

Rundt 9-10 minutter. Litt kortere om det går perfekt, litt lenger om man er uheldig.

Om du puller en gargoyle fører det til ganske mange mobs som må drepes, så taper ganske med tid.

Og rommet før baron: du må pulle alle de store folka (husker ikke navnet) og AoE de ned ved døra. Så når bossen kommer ut fra døren puller du ham inn. Da slepper du å måtte drepe alle de skjelettene og så vente på at døren skal åpnes igjen.

Du må vel uansett ta skjelettene når du kommer ut igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...