Gå til innhold

Kazaa 2.1

Johnx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil legge in kazaa lite(www.k-lite.tk) istede for vanlige kazaa, og jeg må slette vanlige kazaa først....

Når jeg sletter det via kontrollpanel står det at jeg mangler filen

Servicerundll

C:WINDOWSSystem32cd_clint.dll hvilken fil er det?

Skal jeg bare legge inn kazaa lite og håpe på det beste eller skal jeg slette kazaa sin mappe bare?

På instruksjonen på kazza lite står det at de anbefaler meg å slette vanlige kazaa!

It is strongly recommended to first uninstall the following software before installing Kazaa Lite: Kazaa Media Desktop / Grokster / Sig2Dat

KL Extensions and Kazap are not fully compatible with the DietKaza add-on. The reason is that DietKaza tries to overwrite the cd_clint.dll file (= KL Extensions).

A workaround is to make a copy of the cd_clint.dll file. Rename that copy to dietk.dat and put it into the DietKazaa directory (overwriting the existing dietk.dat file).

hjelp++!! :( :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke klarer å uninstale kazaa så sletter du alle mapper du vet at den er i, så kjører du først Ad-awareSpybot - Search & Destroy. Der sletter du alet ad-aware kommer opp med, og alt Spybot - Search & Destroy markerer som default(er den del den ikke markerer, dette trenger du ikke be den fjerne). Så innstalerer du kazaa lite.

Skrevet
Jeg vil legge in kazaa lite(www.k-lite.tk) istede for vanlige kazaa, og jeg må slette vanlige kazaa først....

Når jeg sletter det via kontrollpanel står det at jeg mangler filen

Servicerundll  

C:WINDOWSSystem32cd_clint.dll hvilken fil er det?

Skal jeg bare legge inn kazaa lite og håpe på det beste eller skal jeg slette kazaa sin mappe bare?

På instruksjonen på kazza lite står det at de anbefaler meg å slette vanlige kazaa!

It is strongly recommended to first uninstall the following software before installing Kazaa Lite:   Kazaa Media Desktop / Grokster / Sig2Dat

KL Extensions and Kazap are not fully compatible with the DietKaza add-on. The reason is that DietKaza tries to overwrite the cd_clint.dll file (= KL Extensions).

A workaround is to make a copy of the cd_clint.dll file. Rename that copy to dietk.dat and put it into the DietKazaa directory (overwriting the existing dietk.dat file).

hjelp++!! :(  :o

Du er ikke lite nubi som skifter fra kazaa till kazaa lite.... :lol:

Skrevet

Du er ikke lite nubi som skifter fra kazaa till kazaa lite....  :lol:

Kan jeg spørre hva du mente med det?

Kazaa lite er betydlig bedre en kazaa, da det er strippet for reklame, spyware o.l, ellers er det det samme programmet. Du er langt fra n00b om du går fra kazaa til kazaa lite, heller det motsatte.

Skrevet

jeg trodde kazaa lite var bedre enn kazaa og innholdt mindre bugs og sånt!

Mener dere at det ikke er noen stor forskjell?

Skrevet
jeg trodde kazaa lite var bedre enn kazaa og innholdt mindre bugs og sånt!

Mener dere at det ikke er noen stor forskjell?

Eneste forskjellen er at du slipper spyware, noe som er kjekt ;)

Skrevet

cd_clint.dll

Dette er filen som Ad-Aware reagerer på.Denne er rippet i kazza lite.

Hvil aldri anbefale å bruke kazaa verken lite eller ikke men skal du absolutt gjøre det så kjør lite.

Shorty

Skrevet
cd_clint.dll  

Hvil aldri anbefale å bruke kazaa verken lite eller ikke men skal du absolutt gjøre det så kjør lite.

:yes:

Har dessverre lagt det inn nå da harddisken min er tom, men det er svært utstabilt og kan ikke sammenlignes med gode programmer som DC.

Btw, Kazaa Lite er ikke fri for alt av spywarez.

Skrevet

Btw, Kazaa Lite er ikke fri for alt av spywarez.

Jeg vet ikke hva du mener med 'spywarez', men nøyaktig hva er det du sikter til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...