Johnx Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Jeg vil legge in kazaa lite(www.k-lite.tk) istede for vanlige kazaa, og jeg må slette vanlige kazaa først.... Når jeg sletter det via kontrollpanel står det at jeg mangler filen Servicerundll C:WINDOWSSystem32cd_clint.dll hvilken fil er det? Skal jeg bare legge inn kazaa lite og håpe på det beste eller skal jeg slette kazaa sin mappe bare? På instruksjonen på kazza lite står det at de anbefaler meg å slette vanlige kazaa! It is strongly recommended to first uninstall the following software before installing Kazaa Lite: Kazaa Media Desktop / Grokster / Sig2Dat KL Extensions and Kazap are not fully compatible with the DietKaza add-on. The reason is that DietKaza tries to overwrite the cd_clint.dll file (= KL Extensions). A workaround is to make a copy of the cd_clint.dll file. Rename that copy to dietk.dat and put it into the DietKazaa directory (overwriting the existing dietk.dat file). hjelp++!! :o
P@rm@nn Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Om du ikke klarer å uninstale kazaa så sletter du alle mapper du vet at den er i, så kjører du først Ad-aware så Spybot - Search & Destroy. Der sletter du alet ad-aware kommer opp med, og alt Spybot - Search & Destroy markerer som default(er den del den ikke markerer, dette trenger du ikke be den fjerne). Så innstalerer du kazaa lite.
Erik Langedal Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Jeg vil legge in kazaa lite(www.k-lite.tk) istede for vanlige kazaa, og jeg må slette vanlige kazaa først.... Når jeg sletter det via kontrollpanel står det at jeg mangler filen Servicerundll C:WINDOWSSystem32cd_clint.dll hvilken fil er det? Skal jeg bare legge inn kazaa lite og håpe på det beste eller skal jeg slette kazaa sin mappe bare? På instruksjonen på kazza lite står det at de anbefaler meg å slette vanlige kazaa! It is strongly recommended to first uninstall the following software before installing Kazaa Lite: Kazaa Media Desktop / Grokster / Sig2Dat KL Extensions and Kazap are not fully compatible with the DietKaza add-on. The reason is that DietKaza tries to overwrite the cd_clint.dll file (= KL Extensions). A workaround is to make a copy of the cd_clint.dll file. Rename that copy to dietk.dat and put it into the DietKazaa directory (overwriting the existing dietk.dat file). hjelp++!! :o Du er ikke lite nubi som skifter fra kazaa till kazaa lite....
P@rm@nn Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Du er ikke lite nubi som skifter fra kazaa till kazaa lite.... Kan jeg spørre hva du mente med det? Kazaa lite er betydlig bedre en kazaa, da det er strippet for reklame, spyware o.l, ellers er det det samme programmet. Du er langt fra n00b om du går fra kazaa til kazaa lite, heller det motsatte.
|Slinky| Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Prøv heller DC++, raskere og mer stabilt. DC++ finner du her: http://dcplusplus.sourceforge.net/ Mvh Slinky
Johnx Skrevet 15. april 2003 Forfatter Skrevet 15. april 2003 jeg trodde kazaa lite var bedre enn kazaa og innholdt mindre bugs og sånt! Mener dere at det ikke er noen stor forskjell?
Uderzo Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 jeg trodde kazaa lite var bedre enn kazaa og innholdt mindre bugs og sånt! Mener dere at det ikke er noen stor forskjell? Eneste forskjellen er at du slipper spyware, noe som er kjekt
Shortyboy Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 cd_clint.dll Dette er filen som Ad-Aware reagerer på.Denne er rippet i kazza lite. Hvil aldri anbefale å bruke kazaa verken lite eller ikke men skal du absolutt gjøre det så kjør lite. Shorty
It's me Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 cd_clint.dll Hvil aldri anbefale å bruke kazaa verken lite eller ikke men skal du absolutt gjøre det så kjør lite. Har dessverre lagt det inn nå da harddisken min er tom, men det er svært utstabilt og kan ikke sammenlignes med gode programmer som DC. Btw, Kazaa Lite er ikke fri for alt av spywarez.
Lch Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Btw, Kazaa Lite er ikke fri for alt av spywarez. Jeg vet ikke hva du mener med 'spywarez', men nøyaktig hva er det du sikter til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå