Gå til innhold

dollarskursen og wow hackz

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, bestilten en pakke fra nettet der dollarskuren var på 24$ dollars (ca 169 kr) til WoW

det sto man ble bedre i wow av d, så jeg fikk kjøpt d da,.. men ca. 2 dager etterpå ble jeg banna av Wow? så er det bare meg eller har dollarskursen gått opp? det er jo finanskrise i usa og ??

men dette handler ikke om hackz. Lurte på om hva jeg kan gjøre for å få accounten tilbake? det sto jeg ble temporary banned men det sto ikke hvor lenge :S at min account var under "supicion" at de skulle vente med å se hva de skulle gjøre.. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har dollarkursen med at du ble banna å gjøre? Dollaren ligger på 7 kroner nå.

Du har fått en mail fra Blizzard hvor det står hvor lenge du er bannet og hvorfor.

Skrevet
hei, bestilten en pakke fra nettet der dollarskuren var på 24$ dollars (ca 169 kr) til WoW

det sto man ble bedre i wow av d, så jeg fikk kjøpt d da,.. men ca. 2 dager etterpå ble jeg banna av Wow? så er det bare meg eller har dollarskursen gått opp? det er jo finanskrise i usa og ??

men dette handler ikke om hackz. Lurte på om hva jeg kan gjøre for å få accounten tilbake? det sto jeg ble temporary banned men det sto ikke hvor lenge :S at min account var under "supicion" at de skulle vente med å se hva de skulle gjøre.. :S

Det er et vanlig problem at dollarkursen blir bannet når det skjer mye i wow. Det at du er temporary banned er bare å ta helt med ro, mange får tilbake flere konoter etter at banen går inn. Finanskrisen i wow har som du sikekr har fått med deg spredd seg utover resten av verden. Fikk ikke lenger solgt alle gemsamine og ting bare fallt sammen som kortlus. Viktig med god hygiene i slike tider!

Skrevet
Hvis du spiller fiolin om natten mens wowhackz og dollarkurs er nede så smeller det.

Så flott at jeg ikke brukte fiolin, men en Ukulele. Ukulele kan anbefales, for da er du i harmoni med WoW og dollarkursen.

Skrevet (endret)

Takk for svar folkens.. :thumbup:

og ja, er rimeeeeeliig sikker på at $ dollars kursen $ har gått opp siden ifjor sommer da jeg bestilte wow guld for bare 97 dollars eller noe og jeg fikk mye mer tilbake og ble ikke banned

jaja.. får vel bare vente da :hmm: nå ser det ut som finanskrisen er slått til for fullt.. får håpe obama logger på og klarer fikse krisen

Endret av Duffo
Skrevet

Det er et vanlig problem at dollarkursen blir bannet når det skjer mye i wow. Det at du er temporary banned er bare å ta helt med ro, mange får tilbake flere konoter etter at banen går inn. Finanskrisen i wow har som du sikekr har fått med deg spredd seg utover resten av verden. Fikk ikke lenger solgt alle gemsamine og ting bare fallt sammen som kortlus. Viktig med god hygiene i slike tider!

Det er noe av det mest useriøse jeg har hørt noen gang, jeg ler så jeg griner :rofl:

Skrevet (endret)

Hele tråden er tull og tøys fra ende til annen. Stenges.

Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.

Endret av Skagen
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...