Gå til innhold

Hvilken mus skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg blei i grunnen evig lei dette maset om hvilken mus som er best, så jeg har kjøpt MS v3.0 og MX500, synes begge funker utmerket med mi fUnc1030 musmatte. Akkurat nå bruker jeg MX500, Microsoft musa hakket for stor.. ?!? vet i grunnen ikke, men jeg kommer nok til å bytte litt frem og tilbake... Uansett så er Ms v3.0, MX300/500 meget gode pekeredskaper, kjøp hva du brenner mest for.. tviler på at du kommer til å bli skuffet.

Lenke til kommentar

Når det gjelder musematte så vil jeg anbefale en slik matte som ligger der du fyller ut tippekuponger i butikkene. Er ikke alltid like spennende design, "VINN HER OG NÅ!" f.eks ;)

 

Testa den matta og en func musematte til 250kr,og jeg merka ikke forskjell :D Og best av alt, den andre kan du sikkert få gratis hvis du spør fint i butikken.

Lenke til kommentar

Vent noen dager til reviewene av boomslang 2500 kommer. 2000 var suveren på all områder, knuser både mx og explorer3(helt til de går sundt, det gjør alle razer 2000 mus). Dersom de har fikset feilene,som de sier de har, så er dette udiskutabelt verdens mest presise spille mus. Både når det gjelder sens på bevegelse, knapper og scrollhjul.

Dersom du spiller med høysens, er boomslang genial, spiller du med lav er det hipp som happ hvilken mus du har.

 

Jeg er nokså sikker på at de leverer et første klasses produkt, da noe annet ville være økonomisk selvmord av razer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...