Gå til innhold

FEAR2 demo ute på marketplace!


SAS1984

Anbefalte innlegg

Demoen var godkjent, men tviler på at jeg kjøper dette til fullpris. Synes spillet virka bedre enn enern, som jeg personlig synes var helt middelmådig. Skytefølelsen i demoen var mye bedre enn i forgjengeren og det var små forbedringer i det meste (grafikk, lyd, stemning osv). Uansett så hang jeg meg fast i vegger og ting rundt omkring, og det virka som å være et merkelig bug som jeg håper ikke er i fullversjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet dette ned på PS3 i stedet i går. Om det er noen merkbare forskjeller på det visuelle veit eg ikkje, men eg blei ikkje noe imponert over grafikken. Flotte og stemningsfulle lyseffekter her og der var det jo. Men litt vel mye framedrops... Uansett, den klamme stemningen fra spill nr.1 er der heilt klart. Og eg blei skremt til tider :wee: Der WangenPS3 beskriver det..der var det ille altså. Og spillingen utpå mørke kvelden kom til sin rett her hehe.

 

Stiller meg litt tvilende til kjøp til fullpris, enda så godt eg likte spill nr. 1.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Fikk stresset meg igjennom demoen for noen timer siden, helt klart en verdig oppfølger av det lille jeg fikk prøvet.

 

Merket at spillet er mye vanskeligere enn forgjengeren.

 

Ellers inneholder spillet den samme buggen fra forgjengeren, det at FI eksploderer når man treffer riktig med haglen.

 

Hva er FI ?

Lenke til kommentar
Lastet dette ned på PS3 i stedet i går. Om det er noen merkbare forskjeller på det visuelle veit eg ikkje, men eg blei ikkje noe imponert over grafikken. Flotte og stemningsfulle lyseffekter her og der var det jo. Men litt vel mye framedrops... Uansett, den klamme stemningen fra spill nr.1 er der heilt klart. Og eg blei skremt til tider :wee: Der WangenPS3 beskriver det..der var det ille altså. Og spillingen utpå mørke kvelden kom til sin rett her hehe.

 

Stiller meg litt tvilende til kjøp til fullpris, enda så godt eg likte spill nr. 1.

 

 

Prøvde også demoen på PS3en, etter at jeg hadde prøvd 360 demoen.. Og for å si det slik... PS3 demoen var helt ræva... Dårlig framerate, fra tid til annen.. Mer utvasket grafikk/blekere farger... Prøv i hvertfall 360 demoen også... (Ikke at Grafikken er all verden der, men "Spillet" fremstod som betraktelig bedre der)

Lenke til kommentar

Var litt for mangen bugs i demoen, jeg klarte å kile meg fast i objekter, alt var så jævla smalt osv, blir nok ikke kjøpt med det første, heller kjøper KZ2 ;). Skytinga var bare litt bedre en eneren...

F.E.A.R var et spill jeg var missunnelig at pc hadde, men det jeg fikk prøve i F.E.A.R til 360 var ikke noe bra, treig våpenfølelse, ikke skummelt i det hele tatt, grafikken var noen av det dårligste lager, men spillet hadde kun bra AI, men det rettferdiggjør ikke spillet. F.E.A.R var et 6/10 spill i mine øyner...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...