Gå til innhold

Final Fantasy VII PS3 Hitting in April (Blu-ray)


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Square-Enix has revealed the first image of the limited edition Final Fantasy VII PS3

. Pictured on the right, you'll see the Final Fantasy VII style PS3. Dubbed 'Cloud Black', this PS3 will come individually numbered and packaged with a Blu-ray version of Final Fantasy VII: Advent Children Complete. Of course, the real appeal of getting Advent Children Complete on Blu-ray is the Final Fantasy XIII demo. Oddly enough, Advent Children will have the option of English voices, but it'll lack the option for English subtitles if watching in Japanese. Also, the Final Fantasy XIII demo will not feature English subtitles or voice work. Too bad.

 

Complete package details:

 

* "Cloud Black" HDD 160GB PS3

* Final Fantasy XIII Trail Version Set (FFXIII demo)

* Final Fantasy VII: Advent Children Complete Blu-ray disc

 

The Cloud Black PS3 will come with a 160GB HDD and release on April 16th for 49,980 yen ($550 give or take a bit). No word on an oversea release, though.

Kilde

Ja, emnetittel er litt kjip :p

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rett før jeg hoppet i taket, men så leste jeg innleget. Kanskje du burde bytte på emnetittelen? Selv om denne bundelen ser fantastisk ut! Kunne godt hatt Final Fantasy VII: Advent Children på Blue-ray!

 

Garantert at jeg importerer denne, Advent Children altså. Er faktisk engelsk tale mener jeg å ha lest. Final Fantasy XIII er jo også greit å få :p

Lenke til kommentar

Hva faen er poenget med å lage sånne idiotiske emnetitler som det her, bebeluv?

 

Å lansere én versjon med engelsk dub og én 7.1 TrueHD japanese uten engelsk subs er tafatt gjort av Square-Enix!

Er vel bare til å vente til Sony distribuerer med jap dub og eng sub.

 

EDIT: typo

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...