AlexCenezo Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Spiller du? Hvordan går det med deg der? =)
Natrium Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Nei, men jeg spilte. Det var gøy helt til en idiot svindla meg. Var/er hitman, har 5,588,643 kr.
redsword Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 jeg spilte.. men hver gang jeg logga på.. så var jeg død.. tror jeg lagde meg opptil 6,7 brukere som ble drept hver gang. PS: men det er et bra tidsfordriv da
Samoth Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Haha, prøver å skaffe noen spillere, Cenezo? xD Jeg vil bare si til alle som leser dette og vurderer å prøve det: Ikke gjør det! Spillet må ha en av verdens verste adminer, Cenezo: han ignorerer alt spillere og moderatorer sier til han, i diskusjoner er han helt usaklig, og hvis noen kommer med et bra motargument, kritiserer han eller sier han imot på noe som helst så blir de deaktiverte ("modkill"/"DA"). I tillegg til dette, så spør han etter forslag; men han hører aldri på dem! Han spør også ofte "Hvordan kan vi få spillere til å bli?" Men han gjør ingenting med noe av det som blir sagt. Nivået på spillerene på spillet er veldig lavt; jeg vil regne med at gjennomsnittsalderen er på maks 12-13 år.
Kontorstol Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Tror jeg spilte det en stund. Het kontorstol og var medlem av VIP.
Frontaman Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Hva skjer med MH i dag? Kommer ikke inn på sida :/
passivaggresivsnekkern Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 noen som har prøvd http://www.cybernations.net/default.asp ? ganske kult...
AlexCenezo Skrevet 21. april 2009 Forfatter Skrevet 21. april 2009 Nei, går det ut på da? Samoth: Hva er det du innbiller deg? xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå