Carlgutt Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 (endret) For pvp så er det vell: Dårligst: Lock, priest. WTFSKILLZ: Pala, mage, rogue, dk. For pve så funker vel stort sett alt både for lvling og instancer, en del rogues mener likevel at de suger i pve da. Som om de skulle ha noen som helst rett til å QQ Endret 17. januar 2009 av Carlgutt
Sink Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 PREST ER BEST! bastabom, finale, punktum, utropstegn!! Støttes
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Skal du bare ha én karakter, ville jeg valgt en av hybridene, druid eller paladin. Lett å levle opp som feral/ret, du kan plukke med deg et vell av questrewards hele veien til 80, noe som gir deg mulighet til å være dps, tank eller healer. Lettest å få gruppe som tank/healer, selvfølgelig, men du er iallefall ikke fastlåst i en klasse som bare kan være dps. Det er også lett å geare opp for offspec mens du gjør noe annet, på tankepaladinen min har jeg banken full av ret/holy-gear fra heroics.
Bytex Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Feral druid er morsomt å levele med, du føler deg så sinnssykt god når du endelig får cat form og DPS'er til tusen. Fire mage er kanskje det letteste, siden du for det meste står på god avstand og kaster store damage-spells, og dreper det meste før det kommer frem til deg. Endret 18. januar 2009 av Bytex
KAS Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Velger du klasse ut fra hva som er "best" for øyeblikket (noe som er tullete siden det handler om spillestil som mange har sagt) så står du der om en måneds tid med skjegget i postkassa fordi blizzard var nødt til å nerfe de, fordi de var *for* gode. Spillet er skapt slik at alle klassene skal være relativt balanserte, og forskjellene er ikke store. Alikevel så kan det være en fordel å velge en klasse som kan heale seg som første karakter (shaman, druid, paladin, priest), fordi det tar litt erfaring å se på forhånd hva som er en situasjon der du ikke kan vinne
gamer73 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 en healing klasse og tank klasse vil nok være best, mht muligheter for high end raiding etc. Men sannsynligvis ikek så gøy. Healing tangerer vel lett til å bli kjedelig og selvsagt ganske stress. Tank er neppe direkte kjedelig, men masse masse stress. Dps er veien å gå for oss casuals:)
WarpX Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 PREST ER BEST! bastabom, finale, punktum, utropstegn!! Helt sikkert ja...de healer ikke best lengre, dps ligger under andre klasser og de suger i pvp (spesielt shadow). Jeg rerolla en DK. Det er jo det Blizzard vil.
WarpX Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 (endret) Det er ikke whine når grunnlaget er klart. Hvorfor skal man holde på og spille en glemt og forlatt klasse? Kun ikke glemt når det gjelder unødige nerfs. Begeret rant over for min del da en kompis som spiller pally gjorde mer dps enn meg som shadow. Endret 19. januar 2009 av WarpX
Matsemann Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 "Ok". Så at pallys endelig også kan gjøre DPS er ikke greit?
Gjest Slettet+8723 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 IKKE hunter, har en 80 hunter nå, og gud hvor kjedelig det er. Jeg liker ikke klassen i det hele tatt, alt for ensformig, og pvp med hunter er så...kjedelig. Hele målet med pvp som hunter er å hoppe rundt og kite i bgs / draine i arenas, er jo helt latterlig. Rouge dermiot, det er morsomt det. Du har mulighet til å kontrolere fienden din 100%.Og altså, du kan gå rundt usynlig. Usynlig wee.
WarpX Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 (endret) "Ok". Så at pallys endelig også kan gjøre DPS er ikke greit? Hvorfor skulle det være greit når de fungerer som ugjennomtrengelige borger med bubble og stuns? Det var en grunn til at pallys hadde dårlig dps i utgangspunktet. Nå er de bare helt OP. Btw, "ok" my ass. Det at du setter det i hermetegn viser at du ikke er helt enig. Det er faktisk en jævlig frekk måte å vise det på. Endret 19. januar 2009 av WarpX
AnewZ Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Å si at priest suger i pvp er jo bare latterlig, priest er imo helt syke i pvp. I pve er vi fortsatt en av de sterkeste healerne, selv når CoH nerfen kommer. Hadde mest healing done i går på patchwerk f.eks. Annen ting er, shadow i raids er også bra. Selv om det suger balle i pvp, lol.
WarpX Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Å si at priest suger i pvp er jo bare latterlig, priest er imo helt syke i pvp. Prøv å være uavhengig av andre klasser. Tør jeg si 2-shotted? Outheal burst dps? Lol...
faldmo Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Hele poenget med Arena er at du er avhenging av andre klasser, spillet er ikke beregnet for 1v1. Og ret paladins er ikke så altfor OP i pvp eller pve, Holy Paladins er de som er OP i pvp, men siden ret hadde en liten periode hvor de indeed var syke så mener alle at det er ret som er OP med paladins. Jeg sliter med å burste ned en priest med 6-700resil, og jeg er ret pally med pretty decent gear
PSV Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Det er ikke whine når grunnlaget er klart. Hvorfor skal man holde på og spille en glemt og forlatt klasse? Kun ikke glemt når det gjelder unødige nerfs. Begeret rant over for min del da en kompis som spiller pally gjorde mer dps enn meg som shadow. Hvilke defensive kvaliteter? Forestill deg at du hadde samme cooldown på Shadow Word: Death og Power Word: Shield. Hvis en paladin skal burste må han poppe Avenging Wrath, og da har han ikke så mye han skulle sagt defensivt, verken nå eller i neste patch.
WarpX Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hele poenget med Arena er at du er avhenging av andre klasser, spillet er ikke beregnet for 1v1. Og ret paladins er ikke så altfor OP i pvp eller pve, Holy Paladins er de som er OP i pvp, men siden ret hadde en liten periode hvor de indeed var syke så mener alle at det er ret som er OP med paladins. Jeg sliter med å burste ned en priest med 6-700resil, og jeg er ret pally med pretty decent gear Aaaahhh den gode gamle "spillet er ikke beregnet for å være 1v1" ja... dette er offisielt pissprat fra Blizzard sin side for å slippe å balansere spillet. Hvorfor skal priest være avhengig av andre klasser bare fordi Blizzard ikke klarer å balansere dem opp mot andre klasser? Pallys, shammys og druids healer også, og de klarer å ta vare på seg selv i større grad. Mens priest er papir med null survivability. Om du klarer å være med på leken, fint - for jeg gidder ikke det lengre. Btw så kan vel ikke pallys regnes som en burst-klasse? Endret 19. januar 2009 av WarpX
WarpX Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Hvilke defensive kvaliteter? Forestill deg at du hadde samme cooldown på Shadow Word: Death og Power Word: Shield. Hvis en paladin skal burste må han poppe Avenging Wrath, og da har han ikke så mye han skulle sagt defensivt, verken nå eller i neste patch. Jeg har selv ikke spilt pally lengre enn lvl 20, men jeg vet at de bruker plate og kan sikkert stunne selv om de bruker denne spellen. Power Word: Shield = piece of crap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå