Gå til innhold

Poll: Skal du kjøpe Killzone 2?


frostbitten

Skal du kjøpe Killzone 2?  

165 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Killzone 2?

    • Ja, har forhåndsbestilt eller skal kjøpe det i butikk på lanseringsdato
      71
    • Ja, etter hvert
      56
    • Tja, kommer an på anmeldelsene
      17
    • Nei, blir ikke å kjøpe det
      10
    • Vet ikke
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke. Spillet er en oppfølger, og jeg hater å kjøpe spill uten å ha fullført forgående spill i serien først.

 

Holder det ikke å lese deg til det da? :) Var en post her om dagen som oppsummerte hele forhistorien til killzone sagaen, ganske interessant lesing.

Nei, spill skal spilles, ikke leses. Historie er meget viktig for meg, så jeg ødelgger ikke en god spillopplevelse ved å lese slikt på forhånd. Som sagt, om jeg kjøper killzone 2 vet jeg ikke, men å betale fullpris for det uten å spilt enern frister ikke. Hadde bare ps3-maskinen min hatt ps2-støtte... :(

 

Av samme grunn leser jeg minimalt med previews, og omtaler for spill jeg ser frem til. Dess mindre man vet om spill på forhånd, dess bedre spillopplevelse får man.

 

Tror ikke det er noen særlig spoilere i tråden (LINK) jeg laget, hvis du skulle være bekymret kan du bare slutte å lese hvor det står '(The Start of Killzone 1)'.

Lenke til kommentar
Av samme grunn leser jeg minimalt med previews, og omtaler for spill jeg ser frem til. Dess mindre man vet om spill på forhånd, dess bedre spillopplevelse får man.

 

Samme her. Har brent meg på å se på anmelderser til f. eks Gametrailers for spill jeg hadde tenkt til å kjøpe før. :(

 

Men nå spørs det om Killzone er en så god spillopplevelse at du bør virkelig teste det istedet for å lese historien til det eller gå glipp av toern. Ikke vet jeg da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...