Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Eksamensforskrift. Høgskulen brukte ikkje ekstern sensor ved eksamen.


thamule

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurer på om skulen min gjer alt etter boka når det kjem til eksamensvurdering.

 

Spurte studieleiaren min og ho sendte meg 2 lenkar:

Link1

Link2

 

Frå link 2 står det jo:

1. Høyskolestyret skal sikre at studentenes kunnskaper og ferdigheter blir prøvd på en upartisk og faglig betryggende måte, jf. Lov om universiteter og høyskoler § 3-9, pkt. 1. Dette sikres gjennom ekstern evaluering, for eksempel ved bruk av ekstern sensor etter fastsatte retningslinjer. Ekstern sensor kan ikke være ansatt ved høgskolen eller ha hatt undervisning for studentene i emnet som skal sensureres.

Dei har sikkert gjort alt etter boka, men eg vil gjerne vere sikker i mi sak at dei følgjer lovverket. Nokre som har peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HSH ja, kjekkt studiemiljø, elendige på administrasjon.

 

Anyways, alle eksamensbesvarelser treng ikkje å være retta av eksternsensor. Dei skal bruke eksterne sensorar på deler av besvarelsane slik at dei kan kontrollere at intern og ekstern sensor stiller samme kunnskapskrav.

Intern sensor skal egentlig ikkje vite kven sin besvarelse dei rettar sidan det er brukt eksamensnummer (teoretisk sett så kan dei finne ut kva slags nummer du har når dei går rundt på eksamensdagen for å høyre om nokon har spørsmål, men det er lite truleg).

 

Det er derfor du ikkje får eksamensresultatet ditt før dei har retta alle besvarelsane. Skulle det være forskjell på ekstern og intern sensors karaktersettning så bruker dei litt tid på å justere alle karakterane før dei blir offentleggjort.

 

I praksis så har dette berre betydning om du ønsker å klage på sensuren, ved klage så skal ekstern ssensor brukast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...