diZrupt0r Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 hvordan kan jeg definere egne hurtigtaster til feks et program som winamp. jeg vet winamp har egne hurtigtaster som fungerer når programmet er "aktivt", men når winamp er minimert til systray så fungerer ikke disse tastene jeg ønsker feks ALT+X = Play, ALT+B = Next osv... når winamp er minimert
Krishell Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Hvilken winamp? sjekka no pluggins? vet det finnes
diZrupt0r Skrevet 12. april 2003 Forfatter Skrevet 12. april 2003 Hvilken winamp? sjekka no pluggins? vet det finnes bruker 2.81. skal se etter plugins nå. har sett det finnes endel shareware programmer som gjør dette, skulle gjerne hatt et freeware-prog
diZrupt0r Skrevet 12. april 2003 Forfatter Skrevet 12. april 2003 fant en plug-in ja "Winamp KeyController v4"
MrLee Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Winamp KeyController v4 var genial! (selv om iNet Navigator keyboardet mitt fra Logitech gjorde samme tingen ) men til laptoppen! hehe
brune-ha Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Winamp KeyController v4 var genial! (selv om iNet Navigator keyboardet mitt fra Logitech gjorde samme tingen ) men til laptoppen! hehe Er en pluginn til Logitech tastaturene oxo, men virka ikke for mitt så jeg bruker Keycontroller og den virker bra hos meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå