Gå til innhold

Formel 1 2009!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja Formula1.com er den beste etter min mening. Den ofisielle nettsida til F1 også. Grei info om løpene, hvor og når, nyheter, førere og team, live timing osv.

 

Seff er jeg Ferrari-supporter :D litt kjedelig når det går så dårlig da ;p Har "til og med" orginal Scuderia Ferrari-skjorte som kostet meg 70EUR ^^ Stiv og jævlig å gå med :p Er til og med noen rundt her jeg bor som ahr en F355 Spider :D

Lenke til kommentar

ahh, må si det har blitt merkbart bedre å være button fan i år, noen andre JB supportere der ute? (fins det noen andre enn meg i det hele tatt? :p)

For de av dere som ser etter et sted å se løpene live, så bruker jeg Justin.tv eller mundanetv.tk, helt gratis og ikke noe registrering, eneste problemet var at nesten alle streamene ble stengt på søndag, fælt. Så ser jeg på SportN etter på, godt med bra bilde, men bajs kommentatorer :D

Lenke til kommentar

Holdt vel med Schumacher når han holdt på...eller først Senna....men har blitt Ferrari nå i de seinere åra, men alltid holdt litt med Button...men gikk så utrolig dårlig de siste åra at han har falt litt vekk..men morro at han gjør det bra ! Håper bare Ferrari kan få i gang bilene sine igjen, er jo katastrofal åpning på sesongen så langt !

Lenke til kommentar
Kimi har gitt opp da :p

Ja, Kimi har vel lenge slitt med motivasjon. Synes han skulle begyne med rally, sånn han har hinta litt om. Der hadde han sikkert gjort det bra i likhet med fryktelig mange finner før ham. Synes ikke han fortjener plassen i Ferrari. Jeg synes Alonso kunne fått plassen hans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...