Gå til innhold

Formel 1 2009!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et løp! Ble skikkelig skuffa da det ikke ble noen restart, men... Likevel, frem til regnet var det utrolig spennende, spesielt usikkerheten rundt når de skulle bytte dekk og til hvilke dekk! Ferrari hevdet seg ikke idag heller. Gleder meg skikkelig til Kina nå, for å se om Ferrari bare har en veldig dårlig sesongstart, eller om hele trenden med at Brawn leder faktisk fortsetter. Idag funket Viasat onDemand som en drøm også, så fikk med meg hele løpet uten et eneste hakk, bortsett fra da det lynet slo ned. ;)

Lenke til kommentar

Hehe, det hakket godt på BBC1 da lynet slo ned også. :p

 

Synd at det skulle bli _så_ mye regn og at løpet ble stoppet, men det var da rimelig artig. Mye morsommere enn et vanlig tørt løp. Jeg tror absolutt at Brawn holder forspranget sitt til langt uti sesongen. JB kan vinne hele greia, spør du meg.

 

Det var tydelig at Kimi ikke hadde planer om å fortsette løpet etter de røde flaggene dukka opp, hvertfall. Han hadde jo ikke akkurat noen sjans om å få utrettet noe langt der nede etter at Ferrari sendte han ut på regndekk når banen var tørr og fin... :p

 

Se filmen hos Youtube

 

Og jeg må si jeg lo litt av Massa og Smedley når jeg hørte dette her:

 

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Mytola
Lenke til kommentar

Hvor er Jean Todt når du trenger ham??? Dette er jo forferdelig! Snakk om å rote seg bort! Først under kvalifiseringa med Massa som ikke gikk videre etter 1. kvalifisering, og så Raikonnen som satte på reindekk aaaaaaaaaaaaaaaaalt for tidlig? Skjønner ingenting jeg. Trodde verdens eldste F1 team hadde så mye erfaring at de ikke trengte å gjøre sånne tabber! Jeg gremmes!!!

Lenke til kommentar
Den avgjørelsen var en katastrofal gambling.

 

Uansett, liker overhodet ikke Jean Todt, han bryr seg ikke om sport. F.eks. når han kastet mynt om hvem av førerne sine som skulle vinne Paris-Dakar i 1988.

 

http://joesaward.wordpress.com/2009/03/18/au-revoir-mr-toad/

 

Jean Todt var kanskje ikke perfekt, men han fikk jobben gjort, og var suksessfull uansett hvor han var. Vil gi ham (og Schumie) mye av æren for å ha gjenoppbygd Ferrari. Han overtok et skakkjørt team som ikke hadde vunnet VM siden Jodie Schekter i 1979!

 

Er selvsagt ikke enig i måten Paris Dakar ble vunnet, men han sikret at ingen av førerene kjørte seg bort i kamp mot hverandre.

 

Tror ikke de blemmene som ble gjort i Malaysia hadde blitt gjort med Jean Todt.

 

Hadde vel egentlig ikke trodd noen som helst hadde gjort noe sånt som ble gjort i Malaysia.

Lenke til kommentar

Jau, bra start. Snart skal diffuser-gate diskuteres i FIA WMSC og jeg tror diffuserne blir klarert og de andre lagene må hive seg rundt for å få mekket egne varianter (de bør ha startet rundt/før Melbourne). Hvis de ikke blir godkjent tror jeg fortsatt at resultatene fra Australia og Malaysia blir stående fordi det er dødsdømt PR-messig å måtte gå inn og endre resultatene på den måten, Mosley er en pragmatisk mann når han ikke blir dasket på stumpen av prostituerte.

 

Lurer på om de lagene som har fancy diffuser holder på å lage nye diffusere. Blir dyrt for noen uansett hvordan vei FIA WMSC går.

Lenke til kommentar

Symbolsk gest, folk har tatt bilder av dem med teleobjektiv mens bilene har vært på banen. Artig var det uansett, Toyota-gutta gjorde det med et smil om munnen. Ferrari bruker å lage en menneskelig mur foran garasjen, men de er alltid så sure når de gjør det.

Lenke til kommentar

Brawn GP er strengt tatt ikke et nytt team. Det er Honda DNA og Super Aguri DNA i det laget og pengene kommer mest fra Honda. Tror gutta i Japan er litt frustrerte over at de måtte trekke seg ut, men de bør uansett være stolte over at de fikk laget til å bestå. Å tape ansikt ved å sparke alle de ansatte og stenge fabrikken ville vært en katastrofe for Honda i Japan.

Lenke til kommentar

Syns sendingen på BBC 1 er kjempebra. Morsomt med gamle førere som kommentarorer og ingen reklamepauser. Litt kjipt at man må ty til torrents/usenet, men gidder ikke skaffe meg viasat når jeg har canal digital bare for å se på den på en kanal jeg egentlig ikke har lyst til å se formel 1 på anyways.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...