Gå til innhold

Formel 1 2009!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reff fra Viasat:

 

Søndag 29. mars kl. 07.45: Hovedløpet. Direkte på Viasat Motor/Viasat Sport.

Sendes i redigert opptak på Viasat 4 klokken 17.00.

Atle Gulbrandsen og Thomas Schie kommenterer.

 

For de som ikke har Viasat Motor, så er det mulig å streame det live fra ViasatOnDemand for 29,- fra og med kl 0730 i dag.

Endret av viiite
Lenke til kommentar
Da har jeg sett løpet på OnDemand! Mye forskjell med tanke på grep og KERS utgjør stor forskjell! Synd Ferrari-bilene ikke fullførte!

Button overrasket spør du meg. De tidligere top-teamene er nå bunn-team..

 

Gleder meg til Malaysia!

 

 

Viiite, hvordan er kvaliteten hos deg når du ser på OnDemand? Hos meg henger hele sendinga seg opp i ca. 3 min med et kvarters mellomrom (og det har en tendens til å gjøre det akkurat når det SKJER TING!), og to ganger stoppa sendinga helt og jeg fikk prøvebildet opp, så jeg måtte drive og starte programmet hele tida. Ganske irriterende, men er eneste måten jeg får sett løpet live... :/ Er kanskje noe med nettforbindelsen min, eller hadde du det også sånn?

 

Gleder meg forresten også til Malaysia! :) Blir utrolig spennende å se om Brawn-Mercedes holder seg på topp, og om Ferrari tar igjen.

Lenke til kommentar

@trinity: jeg også hadde noe problemer. Sendinga stoppa vell tre ganger, når det såklart skjedde ting. Fikk ikke sett siste 3 rundene, første gangen mistet jeg omtrent 10 minutter!

Kvaliteten er egentlig ganske laber spør du meg.. restarta routeren og skrudd av alt som heter p2p-trafikk. Sitter på 20mbit/s ADSL2+. Viasat burde greie bedre enn dette mener jeg!

 

Hadde egentlig tenkt meg til Tyskland i sommer faktisk! ;) men så må jeg i bryllup til svigersøstra mi :/ Hadde vært kult å vært i Singapor eller Monaco!

Lenke til kommentar

Viiite: Var så typisk at sendinga klikka akkurat når det skjedde ting! Fikk ikke med meg selve starten, den første SC-incidenten... Fikk ikke med meg når safety car'en kjørte inn i depotet igjen! Mista over et kvarter midt i løpet da streaminga tok kvelden... Ser plutselig statusen "Out" på flere av førerne... Er så tergendes når man ikke får med seg, hehe! MEN, fikk med meg mye av slutten pluss Vettel og Kubica-hendelsen. Er ganske sikker på at løpet ville vært litt mer spennende hvis jeg hadde oversikt hele tida, men men! Slet mye med dårlig overføring de to siste løpene ifjor også, det ene messa Viasat opp og sendte bare et prøvebilde, og på finalen tror jeg pågangen var veldig stor, så fikk bare sett siste halvtimen eller no'... Men det var vel siste halvtimen som var mest verdt å få med seg. :) Skulle virkelig ønske Viasat kunne gjøre noe for å forbedre kvaliteten, er jo eneste stedet mange av oss får sett løpet live.

 

Å være på et løp er vel drømmen, hehe... Ha'kke økonomi til det akkurat i år, men en gang skal jeg ;) Monaco hadde vært awesome.

Lenke til kommentar

Jepp, Malaysia blir spennende. Det ser ut som om Brawn har svært god balanse, noe som er enda viktigere i Malaysia enn i Melbourne. Mtp at testing er svært redusert i år tror jeg at Brawn kan klare å holde seg i tet hele sesongen. Spesielt nå som de har fått Richard Branson i ryggen, og slipper å bekymre seg for økonomien. Button og Barrichello er også ekstremt dyktige førere begge to. Muligens blandt de aller beste i feltet, spesielt under vanskelige forhold med regn og dårlig grep og slikt. Jeg tror Brawn har ekstremt med potensiale i år.

 

Jeg la spesielt merke til gliset til Rubens i dag før løpet. Nå er han i antakeligvis den beste bilen, uten noen form for førerbias eller teamordre, som han jo var utsatt for i sin tid hos Ferrari. Tenk om han kunne bli nr. 1 denne sesongen. DET hadde vært gøy. :D

Lenke til kommentar

Husker da Barrichello var andrefører for Ferrari og Montoya for McLaren -det var bra kjøring!

Jeg så siste løpet i 2008 på OnDemand uten problemer heldigvis..

Tror noe av årsaken til at "top teamene" tilsynelatende ikke gjør det så bra (Ferrari, McLaren, Renault m.m..) er pga den begrensede testinga..

 

Håper det samme som Eddie Jordan at KERS blir kuttet ut egentlig..

Lenke til kommentar

Bra løp, Barrichello hadde en dårlig start og gikk for heftig inn i første sving. Det var faktisk han som startet kollisjonen mellom Webber, Kovalainen og Heidfeld.

 

Buttons andre seier, Brawns første 1-2, historiske greier. :) Branson (fjerde B'en i Brawn GP nå) er en heldig fyr: strudler inn i F1 og så skjer dette. Man kunne se gliset hans fra månen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...