Gå til innhold

Formel 1 2009!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bare må være noe moser i uglen med Brawn-bilene :p

 

Overraskende å se at McLaren og Renault fremdeles sliter som de gjør. Imponerende av Rosberg, Webber og Trulli - eller var det bare flaks? Rosberg kjørte vertfall fra Massa ganske så mye per runde.

 

Resultater fra "2009 FORMULA 1 ING TURKISH GRAND PRIX" - Formula1.com

 

Montro hvor hardt det må være å hete Nelson Piquet når du kjører for Flavio :)

Lenke til kommentar
Ikke les F1-nyheter på VGnett.

 

 

Ikke?

 

Hva med den offisielle pressemeldingen fra Ferrari?

 

For the avoidance of any doubt, Ferrari reaffirms that it shall not take part in the 2010 FIA Formula One World Championship under the regulations adopted by the FIA in violation of Ferrari's rights under a written agreement with the FIA.

 

http://www.ferrari.com/English/News/Pages/..._shall_not.aspx

 

 

Ok, teoretisk sett hvis FIA gjør en 180 grader og endrer reglene så kan Ferrari bli med. Men det er ikke mye sannsynlig (IMHO)

Lenke til kommentar

Ser ut som Brawn GP, Ferrari, McLaren, Renault, Toyota, BMW Sauber, Red Bull Racing og Toro Ross bryter ut av F1 og starter et rivaliserende mesterskap.

 

Og:

BBC F1 pundit and former team boss Eddie Jordan said it might ultimately need Mosley to announce he is not seeking another term of office to resolve F1's civil war.

 

He told Radio 5 Live: "It's posturing, but it has become very serious, and heads will roll before this sorts itself out."

 

Jordan added there was "absolutely not a chance" that the sport could sustain two rival series next season.

 

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport...one/8108488.stm

Lenke til kommentar

Fristen har ikke gått ut enda. Fota har satt alt på spill og hvis Mosley enda ikke har forstått det så skjønner han det kanskje nå: Fota vil at du skal gå, Max.

 

Uansett, dette er dårlig for F1. Enkeltsete-racing i USA gikk til helvete etter at IRL og Champcar gikk fra hverandre.

 

Hvor vil Bernie gå? Monaco går nok med Ferrari (dvs. Fota). FIA vil ende opp med et grid med Williams og Force India + en drøss med lag ingen har hørt om og Bernie (dvs. CVC Capital Partners) trenger penger fordi de må nedbetale gjeld.

Lenke til kommentar

Ingen av teamene som har registrert seg for 2010-sesongen ønsker å være med på F1 uten Ferrari, McLaren og alle de andre store teamene, så de kommer antakeligvis til å trekke seg de også, som vi allerede har sett Lola og N. Technology gjøre. Hvis ikke Max legger seg langflat nå kommer F1 til å gå rett i dass. Det blir ikke løp uten sponsorer, publikum og teams, som alle kommer til å følge etter FOTA uansett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Da Massa var fersk i gamet, ble han omtalt som "den nye Senna". Ulykken i dag fikk meg til å tenke nettopp på Senna. Jeg ble fysisk kvalm og svett av å se reprisen av fjæren som traff hjelmen hans.

 

Forresten, hvordan kunne noen tro at det var en fugl? Så de ikke reprisen?

 

Det var vel første meldingen om at det var en fugl, og så ble det heller ikke vist noen repriser ihvertfall ikke når kvaliken startet. Ikke på TV ihvertfall. Jeg er helt enig med deg, jeg tenkte på Senna med engang jeg fikk høre om det. Kommentatorene nevnte vel også at det gikk meldinger om at det kunne være noe fra en bil som traff han.

 

Jeg har sett den i reprise nå og det er helt sykt. Jeg håper vi ser han på F1 banen igjen. Jeg er ingen stor Ferrari fan, men Massa er en knall sjåfør som jeg lenge har ønsket i Mclaren teamet.

Lenke til kommentar
Etter det jeg fikk med med av dagens race på Viasat Motor ligger han på intensiven med knust skalle (et eller annet bein vertfall) og hjernerystelse..

 

Kimmi gjorde det vertfall greit i dag..

 

På tysk tv sa de at han ligger i kunstig koma.

 

Sykehuset rangerer hodeskader fra 1 - 15 hvor 15 er veldig bra, og massa var en 14. Så han har hatt flaks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...