Gå til innhold

Den store NVIDIA 3D Vision tråden! (3D briller)


Fapse

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ser også denne "ghosting" effekten på lyse gjenstander med mørkere bakgrunn i toppen av skjermbildet.

 

Det er ikke så veldig mye å gjøre med det. Man blir ganske raskt vant med det, slik at man ikke merker det.

 

Hvis det er f.eks 3.person spill og karakteren din "ghoster", kan du innstille convergence slik at du unngår det. Ta av brillene og still inn slik at karakteren din blir skarp (bildene går i hverandre). For ting lengre bort, bare nyt spillet og ikke tenk på det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Som über geek så bare MÅ dette prøves. Har derfor bestillt brille + skjerm bundelen fra komplett.no

Kjøpte need for speed shift igår så dette ser jeg frem til.

Men mest av alt så blir dette spennende i flysim som DCS black shark

Jeg lurer dog på hva kona vil si jeg sitter jo allerede å flyr med headset, trackir og Hotas cougarene og simped F16/C pedalene mine, dette vil jo bare være enda en fornedrende gadget for oss geeks :)

Edit: Så at det var støtte for BF2 - woooooot!

Endret av wotg
Lenke til kommentar
Som über geek så bare MÅ dette prøves. Har derfor bestillt brille + skjerm bundelen fra komplett.no

Kjøpte need for speed shift igår så dette ser jeg frem til.

Men mest av alt så blir dette spennende i flysim som DCS black shark

Jeg lurer dog på hva kona vil si jeg sitter jo allerede å flyr med headset, trackir og Hotas cougarene og simped F16/C pedalene mine, dette vil jo bare være enda en fornedrende gadget for oss geeks :)

Edit: Så at det var støtte for BF2 - woooooot!

Gi litt detaljert feedback hvis du hadde giddi..?? vurderer sterkt å kjøpe det selv men vil vite åssen skjermen selv er og effekt med briller.. jo mere info jo bedre:D

Lenke til kommentar
Dette er forresten et produkt HW.no bør teste.

Forresten tid til lite minireview?? :D

Venter fortsatt på komplett, har vel greiene i hende på torsdag :)

fikk mitt idag.. innstallerte og satte opp alt og må si.. WOW det er bedre enn forventet.. tom cs source ser bra ut.. men left4dead og cod 4 var genialt..

Lenke til kommentar

@Kake24: Jeg har testet med kortet som du ser i signaturen min (XFX GeForce 8800GT 512MB). Fungerer bra med det. Jeg har kjøpt meg nytt kort for å kunne dra nyere spill enda bedre, men testet med Batman Arkham Asylum demoen bl.a. og det fungerte overraskende bra.

 

@zulo: Tror dette er individuelt. Hadde klart å sett en hel film slik, men tror det holder. Når man spiller går tida fort og da vil man ikke legge merke til det så mye før man tar av brillene.

Lenke til kommentar

Litt oppgitt nå...

Alt er installert, men det er nesten ingen spill som vil starte!

Lock on starter helt fint, DCS black hawk starter, men ingen 3d. Størst krise er det at BF2 og CSS vil starte.

Jeg kjører to skjermer med forskjellig oppløsning, kan det ha noe å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...