Gå til innhold

BK: Ski og telemark


nietsrot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første bildet likte jeg, selv om jeg skulle ønske det var mer luft over han, i det minste så staven ble med.

 

Det andre bildet var også klart og fint, men da jeg er telemark kjører selv, skulle ønske du kanskje fikk bilde der han ligger lavere og mer inn i en sving. For meg hadde det nok skapt mer bevegelse i bildet. Men bildet i seg selv er etter min mening bra.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg uening i crop. Jeg liker at det er mye luft, og siden det er såpass klart og fint, skaper det for meg et inntrykk av friheten man har når man er ute å kjører ski. Ellers var det bare savnet etter mer "fart" i bildet jeg påpekte som ønskelig.

 

Men såklart, folk er forskjellige, jeg er ingen fotograf (kanskje amatør sådann), så kan ikke påstå at jeg vet best.

Lenke til kommentar
Første bildet likte jeg, selv om jeg skulle ønske det var mer luft over han, i det minste så staven ble med.

 

Det andre bildet var også klart og fint, men da jeg er telemark kjører selv, skulle ønske du kanskje fikk bilde der han ligger lavere og mer inn i en sving. For meg hadde det nok skapt mer bevegelse i bildet. Men bildet i seg selv er etter min mening bra.

 

 

Dette bilde da? Her er det litt mer av den farten du etterlyser i bilde nr 2, men ikke like fin snø..

post-80821-1231691048_thumb.jpg

Endret av nietsrot
Lenke til kommentar

Likte bildet nr.1 best.

Synest du har plasert deg godt her. Skulle helst fått med staven og litt mer av motivet. Synd at bildet ikke er så vledig skarpt. Hadde du brukt en raskere lukkeertid her kunne bildet vert endel mye bedre. Hadde du fått også med mer luft øverst bildet. øverst i bildet hadde dettesom sagt blitt et enda flottere vinterbilde!

Men alt i alt var det fine location bilder !

 

edit: skrivefeil

Endret av Eltviken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...