Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ikke over eksen, hva skal jeg gjøre?


Gjest Guest_Hmm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Hmm_*

Jeg har blitt kjent med en gutt, over msn. Har vært på skolen siste uka også, men jeg har vært så usikker, at jeg ikke har orket å snakke med han. Det har jo vært mye snakk, og det har vært tydlig(på msn.. hah) at han vil gjerne se om vi har potensiale til å bli noe mer.

 

Som sagt har jeg ikke hatt noe særlig kontakt med han den siste uke(verken på msn eller på skolen), men han viser at han gjerne vil bli kjent med meg. Han setter seg mye i nærheten av meg på skolen, og ser på meg titt og ofte. Allikevel har jeg hele tiden skjønt at han ikke er helt over eksen som gjorde det slutt med han i november. Jeg har tenkt at jeg ville klart å leve med det hvis han ville komme seg over henne.

 

I går var han visst på fest, og jeg vet han ikke har kontroll på fest. Dette har han sagt selv tidligere. Jeg fikk i dag høre at han hadde sendt en rimelig desperat melding til eksen. Han ville visst ha henne tilbake uansett om hun var forelska i han eller ikke. Han var drita, men allikevel. I dag har jeg unngått han fullstendig, selv om jeg har merket at han prøver fortsatt. Jeg tror han skjønte at han hadde driti seg ut etterhvert. Han virket rimelig nervøs.

 

Nå er spørsmålet: Hva skal jeg gjøre? Jeg må jo snakke med han, men jeg vet ikke om jeg vil fortsette eller ikke. Han er jo så bra. Dette er det eneste som virkelig har vært feil. Det er så dumt om dette skulle ødelegge alt. Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter

Det var veldig forskjellige svar.

 

Først: Han er ikke ff typen.

For det andre, så for alt jeg vet så kan han ville komme over henne. Han vil jo tydligvis ta kontakt med meg, han prøver jo hele tiden. Det kan jo bare være en følelse som ble forsterket av fylla? Jeg har selv begynt å gråte over gutter som jeg ikke har hatt noe følelser for til vanlig når jeg har vært full.

 

Det eneste han gjør i fylla er å si ting han kanskje ikke burde si. Han er ikke den typen som tar av helt, han bare gjør dumme ting(som vi alle har gjort eller gjør i fylla).

Lenke til kommentar
Det var veldig forskjellige svar.

 

Først: Han er ikke ff typen.

For det andre, så for alt jeg vet så kan han ville komme over henne. Han vil jo tydligvis ta kontakt med meg, han prøver jo hele tiden. Det kan jo bare være en følelse som ble forsterket av fylla? Jeg har selv begynt å gråte over gutter som jeg ikke har hatt noe følelser for til vanlig når jeg har vært full.

 

Det eneste han gjør i fylla er å si ting han kanskje ikke burde si. Han er ikke den typen som tar av helt, han bare gjør dumme ting(som vi alle har gjort eller gjør i fylla).

Uansett hva vi svarer så lager du i alle fall et lass med unnskyldninger for å danne det bildet DU VIL HA av han. Sånn sett så har du bare en mulighet til å få korrekt versjon av virkeligheten, og det er å kjøre løpet helt ut. Jeg antar det kommer til å koste, men at prisen er verdt det i form av erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...