Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fanken ass, fikk nettopp vite om Regine Stokke Hansen på 17 år som hadde fått konstantert beinmargskreft.

Empati og tanker går til henne; T.R.O.Y. spilles.

Endret av Onyx
Skrevet

Apropos T.R.O.Y., var innom platekompaniet i går og plukket upp Mecca And The Soul Brother for en 60-lapp. Beste kjøpet mitt på lenge.

NP: Pete Rock & CL Smooth - For Pete's Sake

Skrevet

Hva tror dere om dette Headsettet??

post-160509-1240138289_thumb.jpg

http://www.kingsize.no/Fashion.aspx?ArtNo=7814

post-160509-1240138322_thumb.jpg

Les artikkelen til Kingsize:

Dr Dre har hatt stor suksess med sine Beats by Dr Dre-hodetelefoner, og nå er det protegéen Snoop sin tur til å gi fansen en god musikkopplevelse. Rapperen har slått seg sammen med populære Scullcandy, og sammen har de to partene utviklet den nye modellen "Skullcrusher".

- Jeg har lenge vært et fan av Skullcandy sine produkter, og bestemte meg for at det var på tide å bryte brød med dem. Hodetelefonene våre ser bra ut, har en overkommelig pris, og viktigst av alt - bangin' som Niggaracci beats. Pass på å få deg et par i juni, og vær på utkikk etter flere Snoop Dogg/Skullcandy-produkter framover, uttaler Snoop selv om de nye hodetelefonene, som i UK har fått en pris på ca 650 kroner.

Hodetelefonene skal visstnok ha et heftig bassnivå, og har blant annet 30mm neodymium magnetic speakers (hva nå det betyr), samt mini-subwoofere, og som dere ser på bildene, er de pyntet med et tøft bandana-mønster i både blått og svart.

Snoop Dogg Skullcrusher-modellen kommer til å slippes for salg i juni via Skullcandy-utsalgssteder og SnoopDogg.com.

Jeg håper dette headsettet har bra kvalitet på både holbarhet og Lyd, for da blir ett mitt :)

Skrevet

Min erfaring med Skullcandy er at det er overpriset dritt. Det ser tøft ut, men teknologien er ikke verdt det du betaler. I den prisklassen der får du bedre headset fra AKG blant annet. Jeg har tidligere jobbet i en butikk som selger Skullcandy, og har hatt mulighet til å teste det meste av produktene deres.

Skrevet
Hva tror dere om dette Headsettet??

post-160509-1240138289_thumb.jpg

http://www.kingsize.no/Fashion.aspx?ArtNo=7814

post-160509-1240138322_thumb.jpg

Les artikkelen til Kingsize:

Dr Dre har hatt stor suksess med sine Beats by Dr Dre-hodetelefoner, og nå er det protegéen Snoop sin tur til å gi fansen en god musikkopplevelse. Rapperen har slått seg sammen med populære Scullcandy, og sammen har de to partene utviklet den nye modellen "Skullcrusher".

- Jeg har lenge vært et fan av Skullcandy sine produkter, og bestemte meg for at det var på tide å bryte brød med dem. Hodetelefonene våre ser bra ut, har en overkommelig pris, og viktigst av alt - bangin' som Niggaracci beats. Pass på å få deg et par i juni, og vær på utkikk etter flere Snoop Dogg/Skullcandy-produkter framover, uttaler Snoop selv om de nye hodetelefonene, som i UK har fått en pris på ca 650 kroner.

Hodetelefonene skal visstnok ha et heftig bassnivå, og har blant annet 30mm neodymium magnetic speakers (hva nå det betyr), samt mini-subwoofere, og som dere ser på bildene, er de pyntet med et tøft bandana-mønster i både blått og svart.

Snoop Dogg Skullcrusher-modellen kommer til å slippes for salg i juni via Skullcandy-utsalgssteder og SnoopDogg.com.

Jeg håper dette headsettet har bra kvalitet på både holbarhet og Lyd, for da blir ett mitt :)

Skullcrusherne er ikke nye, ser ut som dette bare er de vanlige Skullcrusherne med Snoop Dogg-style crips-farger. Kan skrive under på at Skullcrusherne har ganske god lyd, bassen er ikke til å klage på ihvertfall. ;)
Skrevet

Hei!

Etter å ha hørt remixene av blant annet Crank Dat og Stuntin Like My Daddy med Travis Barker på trommer er jeg blitt lysten på flere rocke-remixer av hip hop-sanger!

Noen som har noen forslag? :)

Skrevet
Hei!

Etter å ha hørt remixene av blant annet Crank Dat og Stuntin Like My Daddy med Travis Barker på trommer er jeg blitt lysten på flere rocke-remixer av hip hop-sanger!

Den er ikke en remix, men en rocke beat med hip hop vers, samt et rockevers tror jeg. Blind - Equicez. Du finner den på itunes. Er på skiva state of emergency.

Skrevet
Hei!

Jedi Mind Tricks (Feat. Ill Bill & Terror) - Heavy Metal Kings

Se filmen hos Youtube

Skrevet

Tenkte jeg skulle fade ut denne søndagskvelden for dere med en hyggelig gjensyn med The Sound Providers. Oppløftende låt med et enkelt budskap... :)

Sound Providers - Never Judge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...