Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som tilfeldigvis har Herreløse - La Vida Loka mixtape CD'en de gav ut i 2003 og evnt er interessert i å selge? Har klart å rote/låne bort uten å få tilbake CD'en. Vet de har lagt ut mixtapen til nedlasting på hjemmesiden sin, men skulle gjerne hatt originale CDen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som har hørt Jaden Smith sitt album "Syre"? Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg digger det.

Jupp, og jeg er enig. Synes skiva er dødskul. Kult sound!

• Liker 1
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Noe får man da med seg fra Berkeleys gater med soundhound :)

Trademark Da Skydiver - Chill Nigga Rap

Endret av Aiven
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Saro vant loopstation konkurransen på GBBB i fjor, denne videoen er en kollasje av hans 6 låter i konkurransen. Jeg tror loopstation vil bli større og større i åra som kommer, potensialet er enormt.

(Det meste av det låter ikke som hiphop, men beatboxing er jo en av de 4 elementene i hiphop, så vil dele.)

Endret av Aiven
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg undres på hvorfor ikke beatmakere covrer hverandre oftere enn de gjør. Resultatet kan jo bli veldig bra, som det før i tråden omtalte albumet fra Will Sessions hvor de covrer NAS' Illmatic med live instrumenter.

Instrumentalen jeg vil poste er et Dj Premier cover av K-Def. Originalen heter  "Return of the Crooklyn Dodgers" og er fra 1995:

K-DEF - NJ Dodgers

Endret av Aiven
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...