Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Har dere troa på at Eminem blir å gå tilbake til røttene med MMLP2? Rick Rubin, Dr. Dre og DJ Premier har jeg hørt er med på skiva, så kan bli greit det om han holder seg unna produsentene som sto bak Recovery. Egentlig mistet troa for lenge siden, for ærlig talt så har han ikke hatt en OK skive på 10 år.

 

Fett cover da.

 

eminem-mm2.jpg

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Har dere troa på at Eminem blir å gå tilbake til røttene med MMLP2? Rick Rubin, Dr. Dre og DJ Premier har jeg hørt er med på skiva, så kan bli greit det om han holder seg unna produsentene som sto bak Recovery. Egentlig mistet troa for lenge siden, for ærlig talt så har han ikke hatt en OK skive på 10 år.

 

Fett cover da.

Digger denne sangen, sammen med Going Through Changes fra Recovery albumet.

 

Talkin to Myself

Lenke til kommentar

Har ikke noe forventninger når det kommer til Eminem, så kan egentlig bare bli positivt overrasket.

 

Ville vært veldig kult med en tredje utgave av Bitch Please ;)

 

http://youtu.be/CD2W5XyJLgs

 

Ahh, for en god gjeng

blir total krise om det kommer en pt. 3

 

blir igrunnen krise uansett.

rappingens hans er i samme forfatning som huset atm.

 

men blandt alt dette negative: en ting fikk meg til å tenke her om dagen. alle barbie-produsentene fra recovery sendte beats til Em så han fikk velge og vrake og lage låter med lite sjel og lyst.

 

denne gangen vil jeg tro det er shady-staben som har ringt rick rubin.

sånn jeg ser det virker det som han er motivert og faktisk eksprimenterer igjen.

 

berzerk er fet den, og videoen er like vittig som de fleste han har. låten mangler bare ordentlig celeb-bashing.

Endret av EspJak1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har ikke noe forventninger når det kommer til Eminem, så kan egentlig bare bli positivt overrasket.

 

Ville vært veldig kult med en tredje utgave av Bitch Please ;)

 

Ahh, for en god gjeng

Føler egentlig Bitch Please III er obligatorisk på en etterfølger som dette. Håper Eminem tenker det samme.

 

Still Motion kom ut i dag, fått hørt gjennom plata?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...