Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Adrian Younge skal produsere Souls of Mischief sitt kommende album, There Is Only Now.

 

Tror det kan bli jævlig bra!

 

"It's a project that if somebody misses the sounds of 93 'til Infinity meets The Low End Theory meets De La Soul Is Dead. If somebody misses that kind of sound, they'll be happy to hear this album because it goes back to that time, you know."

 

Er rimelig solgt allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2pac er tidenes mest oppskrytte rapper.

det er din mening og jeg aksepterer det

 

men jeg er litt redd for at andre skal vite at jeg hører på pac fordi noen tenker at pac prøvde bare å være gangster å drepe og røyke men jeg er ikke den typen hvis dere skjønner meg føler dere det litt samme og

Lenke til kommentar

men jeg er litt redd for at andre skal vite at jeg hører på pac fordi noen tenker at pac prøvde bare å være gangster å drepe og røyke men jeg er ikke den typen hvis dere skjønner meg føler dere det litt samme og

Dette jeg forstod ingenting av.

 

Når det kommer til 2pac synes jeg ikke han er dårlig, produsert mye 7/10 materiale men forstår bare ikke den der gudestatusen mange gir han.

Lenke til kommentar

det er din mening og jeg aksepterer det

 

men jeg er litt redd for at andre skal vite at jeg hører på pac fordi noen tenker at pac prøvde bare å være gangster å drepe og røyke men jeg er ikke den typen hvis dere skjønner meg føler dere det litt samme og

 

Låttekster fra mange rappere har elementer i seg som er ufyselige på den ene eller den andre måten. Jeg vil råde deg til å kun internalisere ting du liker. Samtidig bør andre akseptere deg for den musikken du liker, det er uansett ikke de som skal bestemme det. De kan heller ikke definere deg utifra det du hører på. Du kan jo bare si at, ja Pac har endel tvilsomt materiale, men jeg liker musikken hans. Endel av låtene hans er jo nokså dype også.

 

Jeg har selv problemer med endel innhold i låter. Ville nok likt bedre om folk rappa mer om å være ekte menn enn å være gangstere og pushere. Fins vel ikke noen enkel løsning egentlig. Men viktig at du er komfortabel selv med det du hører på. Det er alltid et spørsmål om musikken er verdt noen moralske overskridelser, eller ikke.

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva synes dere om Jay Z sitt nye album da?

 

Noe skamfett, og en del kjedelig. Noen av beatsa er forøvrig helt sick. Men jeg hadde så jævlig høye forventninger etter den reklamefilmen at jeg ble litt skuffa ass. Holy Grail-beaten hørtes 10 ganger sykere ut på den filmen. Rick Ross er stor på Fuckwithmeyouknowigotit og Tom Ford går rimelig hardt, men ellers hadde jeg forventa noe jæævla mye bedre. Kommer uansett til å bumpe det videre og sjekke om noe kan lyttes inn litt. Kunstreferansene er jævla boring i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...