Gå til innhold

Muzicks = viktig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

For min del ja. Enkelte sanger av forskjellige band kan gjøre meg aggressiv, så jeg trener hardere. F.eks sykling, 89 - 92, mens ved musikk trør jeg for fullt, gjerne 110-116, dette på tyngste nivå i hill program.

 

Musikk er jo tross alt den største faktoren som påvirker sinnstilstanden din. Er du inne ser jeg ikke noe galt i å trene. Men ute derimot, kan det være lite lurt, iallefall om det er glatt :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Musikk er jo kjempeviktig. Jeg henter så enormt mye motivasjon og energi ut av musikken når jeg trener, og hvis jeg har ny musikk med meg, er det ofte sånn at jeg våkner tidligere fordi jeg gleder meg til å komme meg ned på treninga og høre på den nye musikken.

 

Også liker jeg å lese Aftenposten Innsikt mens jeg trener kondis, for da kan jeg konsentrere meg om noe annet enn at jeg er sliten og egentlig vil gi meg. Pluss at jeg blir (om mulig) enda smartere, høhø :b

Lenke til kommentar

Trådstarter ble 14.1.2009 advart mot at om ikke emnefeltet ble endret ville tråden bli stengt. Trådstarter har enten ikke etterkommet anmodningen, eller postet i tråden etter at advarselen ble postlagt (ignorert beskjeden). Tråden stenges. Gjør oppmerksom på at tråden kan gjenåpnes hvis trådstarter sender PM og deretter endrer emnefeltet etter åpning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...