Gå til innhold

Flopper i 2009


husgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok en god del spill kan floppe...

 

Halo Wars (RTS og konsoll går aldri bra sammen...)

 

Alan Wake (har vært for lenge i utvikling og kan bli for utdatert. se bare på Stalker, f.eks...)

 

Duke Nukem Forever (om det kommer. ser ikke helt hvordan det skal bli noe særlig interessant. Duke 3D var bra fordi det var et av de første "ekte" 3D FPSene og konkurrerte kun mot Quake. Duke Forever konkurrerer med en hel sjanger.)

 

StarCraft II (forgjengeren er regnet som et av de beste RTSene noensinne. det blir en del å leve opp til.)

Lenke til kommentar

Umulig å vite...men spill som Heavy Rain kommer aldri til å floppe. Tror det kommer til å selge i bøtter å spann..om ikke for at spillet er bra så blir det for grafikken sin skyld.

 

Noe å vise når du har besøk hvor bra det faktisk kan gjøres.

 

Tid vil vise.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Eg er litt skeptisk til Prototype eg alså, sjøl om gameplayet ser ganske rått ut..

 

Killzone2 blir nok top notch, men kan likevel "floppe" med tanke på salgstall sidan marknadsføring ikkje er sonys sterke side..

 

"Selling without marketing is like a beautiful woman looking at the people from the dark. She can see them, but they can't see her"

 

;)

 

sidan eg vil vere like kul som lakus så flopper nok sikkert GT5, GOW3, Halo og andre multimillion franchiser også.. :)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...