Gå til innhold

En Apple-nerds våte drøm...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nothingtown: Apple påstår vel ikke at de har vært først ute med ting (vel; ren gjetning fra min side egentlig), men de har da fått inn et par salgssuksesser. Noe som betyr at de gjør noe riktig.

Tror ikke jeg har hørt om at Apple sier de finner opp så mye, for å si det sånn, men jeg tenkte mer på fanboysa til Apple. I følge enkelte av de eksisterer jo ikke ting før Apple produserer og selger det. For eksempel med iPhone 3G, hvor enkelte tydeligvis aldri hadde hørt om 3G før iPhone fikk det.

Lenke til kommentar
Nothingtown: Apple påstår vel ikke at de har vært først ute med ting (vel; ren gjetning fra min side egentlig), men de har da fått inn et par salgssuksesser. Noe som betyr at de gjør noe riktig.

Tror ikke jeg har hørt om at Apple sier de finner opp så mye, for å si det sånn, men jeg tenkte mer på fanboysa til Apple. I følge enkelte av de eksisterer jo ikke ting før Apple produserer og selger det. For eksempel med iPhone 3G, hvor enkelte tydeligvis aldri hadde hørt om 3G før iPhone fikk det.

Enkelte fanboys er rape galen, men ikke så galen. På den annen side så er det et poeng at iPhone brakte mobilt Internet til de store massene. Før iPhone så var det stort sett power users og nerds som brukte 3G til noe særlig annet enn å lese vg på wap ...

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg har hørt om at Apple sier de finner opp så mye, for å si det sånn, men jeg tenkte mer på fanboysa til Apple. I følge enkelte av de eksisterer jo ikke ting før Apple produserer og selger det. For eksempel med iPhone 3G, hvor enkelte tydeligvis aldri hadde hørt om 3G før iPhone fikk det.

 

Nå er jeg med! Ja, er noen av dem. Det samme gjelder jo for iPod. Den "originale" mp3-spiller.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Enkelte fanboys er rape galen, men ikke så galen. På den annen side så er det et poeng at iPhone brakte mobilt Internet til de store massene. Før iPhone så var det stort sett power users og nerds som brukte 3G til noe særlig annet enn å lese vg på wap ...

Å jo, enkelte fanboys tror faktisk ikke ting eksisterer før Apple bruker det. Er helt sykt.

 

Vel, hva mer skal man med 3G? Noe annet enn surfing er det ikke egnet for, iPhone har bare lagt meget godt til rette for det med en stor fin skjerm og godt utført touch-kontroll.

 

 

Nå er jeg med! Ja, er noen av dem. Det samme gjelder jo for iPod. Den "originale" mp3-spiller.

Jeg hadde en Asono-spiller lenge før jeg fikk min første iPod, men hva betyr vel et lite norsk selskap? iPoden min ligger på hylla og samler støv, mobilen min tilbyr alt jeg trenger for å høre på musikk så jeg ser ingen grunn til å dra med meg enda en dings.

Endret av Nothingtown
Lenke til kommentar

Heh, macbook touch så da skikkelig kul ut. :)

 

 

Har en eeepc fra før så jeg vet litt om hva jeg ønsker meg fra små pcer. Min eeepc har akkurat litt for lite tastatur til at den kan brukes til seriøs jobbing, da kan man jo like gjerne kvitte seg med hele tastaturet og bruke en touch-skjerm med virtuelt tastatur istedet.

Lenke til kommentar
Enkelte fanboys er rape galen, men ikke så galen. På den annen side så er det et poeng at iPhone brakte mobilt Internet til de store massene. Før iPhone så var det stort sett power users og nerds som brukte 3G til noe særlig annet enn å lese vg på wap ...

Å jo, enkelte fanboys tror faktisk ikke ting eksisterer før Apple bruker det. Er helt sykt.

 

Vel, hva mer skal man med 3G? Noe annet enn surfing er det ikke egnet for, iPhone har bare lagt meget godt til rette for det med en stor fin skjerm og godt utført touch-kontroll.

I skrivende stund så bruker jeg 3G på min iPhone til surfing, e-post, kalendersynkronisering, kart, værmeldinger, RSS, Twitter via programmet Twinkle, Evernote, MSN, Dropbox, oppdaterer bloggen min via det offisielle wordpress-programmet, laster opp bilder til Flickr og Facebook og styrer serveren min via SSH. I tillegg kan jeg laste ned podkaster og kjøpe låter via iTunes Store. Det er slik bruk iPhone brakte til de store massene som før stort sett bare var tilgjengelig via proff-telefoner som N95 og lignende.

 

Hva enkelte rape galne fanboys tror får være opp til dem. Ser ingen grunn til å irritere seg så voldsomt ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...