Gå til innhold

ID vs. Evolusjon


Anbefalte innlegg

Kilden er linken jeg sendte til boken.

Hvilken lenke?

 

Hvis du spør en random person nå, eller for 100 år siden ville de fleste svart Darwin.

At Darwin skrev boken ja. Men det er noe annet.

 

Darwin lever ikke i dag. Det gjør IDister. Og hvis du ikke er IDist, hvorfor slenge dritt om Darwin?

Dritt er dine ord, hvorfor? Det var jo det tråden handlet om.

Nei, tråden handler om "ID vs. evolusjon". Det var du som prøvde deg på avsporinger ved å angripe Darwin.

 

At det beskrives hvordan de oppfører seg den dag i dag: Som løgnere og falskspillere. Akkurat som du er en kreasjonist som lyver om at du aksepterer evolusjonsteorien.

Wow, det var jo relevant.

I aller høyeste grad. Man må jo vise hvordan kreasjonistene, deg inkludert, holder på.

 

Du overså spørsmålet mitt ser jeg.

Fordi det er irrelevant tull som ikke har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, i see.

 

Vel, en flamme har ikke stoffskifte ihvertfall, fordi den ikke driver med avfallshåndtering eller bygger nye strukturer :)

 

Så får en diskutere om dette er nødvendig for liv eller ikke.

 

Mange mener at et krav for liv er at det må være istand til å formere seg.

Virus kan forsåvidt ikke formere seg (på egenhånd) og har heller ingen stoffskifte og ansees ikke egentlig som liv... av mange.

Lenke til kommentar

Dette har lite å si, da jeg allerede har vist at virus (som hele denne diskusjonen, eller avsporingen startet med) ligger i den gråsonen om hva som er levende, og hva som ikke er levende, som du ikke trodde eksisterte, og det vet du. Det du gjør nå, er det samme som du gjorde i diskusjonen om abiogenesis, der jeg kom med et fullgodt svar med kilder, som du ignorerte, tydeligvis for å "høre andres (subjektive) meninger."

 

Forøvrig er jeg enig med deg, en flamme har ikke noe stoffskifte i den forstand vi har diskutert i denne tråden, men det er som sagt irrelevant.

Endret av Zeke
Lenke til kommentar
antagelse, teori, sannsynlig, :ermm:

 

Men fremdeles så uendelig mye bedre enn 2000 år gamle historier fra sauegjetere.

:)

Double that!!

Vår Herre Jesus Kristus var ikke sauegjeter.

 

Han var Konge ! (noe han også ble henrettet for)

Endret av IHS
Lenke til kommentar
antagelse, teori, sannsynlig, :ermm:

 

Men fremdeles så uendelig mye bedre enn 2000 år gamle historier fra sauegjetere.

:)

Double that!!

Vår Herre Jesus Kristus var ikke sauegjeter.

 

Han var Konge ! (noe han også ble henrettet for)

 

Nei han var en DÅRLIG snekker, så han startet en kult og ble henrettet for det

Lenke til kommentar
antagelse, teori, sannsynlig, :ermm:

 

Men fremdeles så uendelig mye bedre enn 2000 år gamle historier fra sauegjetere.

:)

Double that!!

Vår Herre Jesus Kristus var ikke sauegjeter.

 

Han var Konge ! (noe han også ble henrettet for)

 

Din Herre skrev ikke Bibelen, han dikterte den ikke engang.

Lenke til kommentar
antagelse, teori, sannsynlig, :ermm:

 

Men fremdeles så uendelig mye bedre enn 2000 år gamle historier fra sauegjetere.

:)

Double that!!

Vår Herre Jesus Kristus var ikke sauegjeter.

 

Han var Konge ! (noe han også ble henrettet for)

 

Nei han var en DÅRLIG snekker, så han startet en kult og ble henrettet for det

Han KUNNE ha drevet det til noe stort som party fixer da, med det vann til vin stuntet han gjorde... Eller rådgiver for olje bransjen ute i nordsjøen kanskje, hva pokker du kan bruke en som kan gå på vannet til når vi har båter....

 

Husker i den forbindelsen at en jeg konfirmerte meg med spurte presten om jesus kunne bade, da han ikke kom nedi vannet... :)

Lenke til kommentar
De sitatene jeg fant er norske og ble funnet i en avisartikkel. Jeg gidder ikke å sende mail eller søke på nettet etter dem på engelsk, bare for å tilfredstille Pricks, når alle andre er enige i at han var rasist.

Ok, så du konstaterer bare uten videre at du hadde rett, selv om du ikke har klart å dokumentere dette. Fantastisk. Akkurat som andre kreasjonister.

 

Fant en link her though, har ikke lest igjennom den, men du kan gjøre det om du tviler:

http://www.uncommondescent.com/intelligent...darwins-racism/

Ja, snakk om å bevise poenget mitt. En kreasjonist linker til et kreasjonistnettsted som også lyver om Darwin. Denyse O'Leary er en velkjent ekstremistisk kristen skrulling som spyr ut løgnaktig svada.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...