Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis min kunnskap stemmer, var det ikke episode på mandag grunnet fotball. De sendte dobbel episode uken før og så tror jeg det skal være dobbel episode på mandag. Kan noen bekrefte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvis min kunnskap stemmer, var det ikke episode på mandag grunnet fotball. De sendte dobbel episode uken før og så tror jeg det skal være dobbel episode på mandag. Kan noen bekrefte?

Bekreftet. :)

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Herlig!

Mener å huske at sist episode endte med at Jack måtte befri Tony fra varetekt?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nydelig, glemte det sikkert siden det ikke var noen form for reklame på tv2, og at jeg var litt opptatt.

Skrevet

Da er det litt over 5 timer igjen til sesongavslutningen! Føler de to siste dagene har gått veeldig seint, så jeg gleder meg noe enormt til i kveld :D

Håper på en sinnsykt bra avslutning!!

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Var det dobbel, altså har jeg kun gått glipp av 23 og 24 som jeg har ferdig nedlastet?

Skrevet (endret)
Var det dobbel, altså har jeg kun gått glipp av 23 og 24 som jeg har ferdig nedlastet?

Nei, trippel, så du må få tak i nummer 25 også.

Endret av Jotun
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

I like you, you are so funny.

Skrevet

WTF?! Okey, skal jeg være ærlig hadde jeg ventet en annen slutt. Jeg regnet med at ting ikke ble avsluttet denne sesongen, men dette var jo LITT åpent? Jeg satt bare å ventet på at Renee skulle få et navn ut av Wilson, men neida.

Sesong 8 har dog potensiale, men jeg hadde forventet et skikkelig hjertehopp. Ble litt skuffet :(

Skrevet (endret)

Synes de gjorde en bra vri jeg. Nå fortsetter spenningen og vi må leve i den spenningen.

Endret av STRAND1
Skrevet
Synes de gjorde en bra vri jeg. Nå fortsetter spenningen og vi må leve i den spenningen.

Greit nok det, morsomt med spenning og venting, noe vi i 24's TV2-tråd vet godt, men det må jo være en avslutning!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...